מתפללים חרדים בבית כנסת בניגוד להגבלות הקורונה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

ממשיכים לצפצף: 60 מתפללים בבתי כנסת במאה שערים ובבוכרים. צפו

המשטרה ממשיכה לפעול באופן מתוגבר באזורים החרדיים בירושלים - הבוקר אותרו שני בתי כנסת פעילים בשכונות מאה שערים והבוכרים, בניגוד להגבלות הקורונה - בתוך כל אחד מהם נמצאו כ-30 מתפללים

פורסם בתאריך: 6.4.20 12:09

כאילו אין קורונה – החרדים הקיצוניים בשכונות מאה שערים והבוכרים משיכים לצפצף על הגבלות משרד הבריאות, שנועדו להגן על בריאותם על בריאות כלל הציבור, בהם שכניהם – החרדים ששומרים על ההנחיות נגד התפשטות הקורונה.

הבוקר, שני, משטרת ירושלים איתרה שני בתי כנסת פעילים בשכונות מאה שערים והבוכרים, שבהם נמצאו כ-60 מתפללים. "כוחות המשטרה הפועלים בירושלים להסברה ואכיפת הנחיות צו בריאות העם, איתרו הבוקר 2 בתי כנסת בשכונות הבוכרים ומאה שערים, ובתוך כל אחד מהם איתרו כ-30 מתפללים, כאמור בניגוד להנחיות צו בריאות העם. המשטרה רשמה קנסות לכלל הנוכחים, למעט קטינים, על סך 500 שקלים בגין הפרת ההנחיות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



בשבועיים האחרונים פועלת משטרת ירושלים באפן מתוגבר במאה שערים, בעקבות הפרות בוטות של צו הבריאות ושל הגבלות הקורונה. כפי שפורסם לא רחת ב"כל העיר" כוחות המשטרה איתרו במהלך התקופה בתי כנסת שפועלים בניגוד להנחיות, ולמעשה, כאמור, מסכנים את בריאות הציבור. בין השאר סופגים כוחות הביטחון וכך גם כוחות ההצלה ועובדי העירייה מאלימות מצד חרדים קיצוניים. בין השאר הותקפו צוותי מד"א שהגיעו לבצע בדיקות קורונה בשכונת מאה שערים ועובדי ניקיון של עיריית ירושלים.


מתפללים חרדים בבית כנסת בניגוד להגבלות הקורונה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה מוסיפים ומדגישים כי כי "הפעילות נמשכת ברחבי העיר, על מנת לוודא שכלל האזרחים נשמעים ומקיימים את ההנחיות, על מנת לשמור על בריאותם ושלומם. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".


מתפללים חרדים בבית כנסת בניגוד להגבלות הקורונה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר