התעללות בנשים (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

מזעזע: אב מירושלים חשוד באלימות קשה ואכזרית בילדיו בני 15-5

כשהבית מסוכן יותר מהקורונה: אבא מירושלים חשוד בהתעללות פיזית קשה בילדיו, באחד המקרים הוא גרר לפי החשד את בתו בת ה-15 על רצפת הבית, כשהוא מחזיק בשערותיה; האב מכחיש את החשדות המיוחסים לו

פורסם בתאריך: 26.4.20 12:09

האלימות המזעזעת בבית בירושלים נחשפת: אבא, תושב העיר, חשוד בהתעללות פיזית ומילולית קשה בילדיו. לפי חשד המשטרה מדובר באלימות "קשה ואכזרית", בילדים בני 5, 10 ו-15.

באחד המקרים, לפי חשד המשטרה, גרר האבא החשוד את בתו בת ה-15 על הרצפה כשהוא מושך בשערותיה. האב חשוד כי התנהג באלימות גם כלפי ילדיו הקטנים יותר, תוך שהוא משתמש בסמים.

בעקבות הגילוי על החשדות על האלימות הקשה בבית הוצא בהליך חריג צו חירום להוצאת הילדים מביתם. האב נעצר.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


לחשוד מונתה עורכת דין מטעם הסניגוריה הציבורית,  שטענה בשמו בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים כי מרשה הציג את הדברים הפוך לחלוטין, והכחיש כל מקרה של אלימות מצידו. לדברי הסניגורית בוצעו צעדים קיצוניים כשהוציאו את הילדים מהבית, לדבריה מדובר בהרס לכל המשפחה. החשוד לדבריה עובד ומפרנס.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של האב בחמישה ימים. האב, מנגד, כאמור, מכחיש את המעשים המיוחסים לו. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בארבעה ימים. מעצרו הוארך עד ליום 27.4.



כפי שפורסם ב"כל העיר", בעקבות סגירת מוסדות החינוך, נעילת מקומות העבודה וההנחיה החד משמעית להישאר בבית יש לא מעט ילדים ונשים שעבורם הבית בימים אלה מסוכן יותר מהקורונה.במשרד הרווחה מדווחים על עלייה של 760 אחוזים בכמות התלונות על אלימות במשפחה ברחבי הארץ, שבעיקר מכוונת נגד ילדים ונשים. בשיחה עם "כל העיר" תיארה חן פרי, עובדת סוציאלית ורכזת "מרכז עוצמה" בלשכת הרווחה גונן מטעם עיריית ירושלים, את הבעייתיות בטיפול במשפחות שסובלות מאלימות מאחד מבני הבית. "הבעיה היא שאין לנו לאן להוציא אותם כי הרבה מוסדות שקלטו אותם סגרו את שעריהם", סיפרה פרי. "או שהרבה מסגרות הגיעו למכסה שהם יכולים להכיל. אנחנו מאוד חוששים לילדים, ויש נוער בסיכון ללא מסגרת שהם מטפסים על הקירות בשל המצב, ואין כרגע בתי משפט לנהל מעקב וצווי שופטים. בנוסף, בעירייה הוציאו הנחיה שאין ביקורי בית אז הכל קשה יותר לטיפול, אני מטפלת במקרים דרך הטלפון במקום להגיע לבתים של המשפחות".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר