תחנת הר הרצל, הרכבת הקלה ואוטובוס (צילום: אמיל סלמן)
תחנת הר הרצל, הרכבת הקלה ואוטובוס (צילום: אמיל סלמן)

התחבורה הציבורית בירושלים חוזרת לפעול גם בשעות הערב

לפי החלטת הממשלה היום, שלישי, 5.5, ישובו הרכבת הקלה והאוטובוסים לפעול גם אחרי השעה 20:00, עד חצות - חמישה ימים בשבוע. בימים שישי ומוצ"ש התחבורה הציבורית תושבת

פורסם בתאריך: 5.5.20 12:50

הערב, שלישי, 5.5, תחזור התחבורה הציבורית בירושלים לפעול גם בשעות הערב – אחרי השעה 20:00 ועד חצות. התחבורה הציבורית בירושלים, בהתאם להחלטת הממשלה, תפעל חמישה ימים בשבוע. בימים שישי ובמוצ"ש האוטובוסים והרכבת הקלה יושבתו.

מסטיפס הרכבת הקלה בירושלים נמסר כי "על פי החלטת הממשלה ובהתאם להנחיות משרד התחבורה, החל מיום שלישי 5.5.20, תשוב הרכבת הקלה לפעול בימי חול (א'-ה') עד סביבות השעה 24:00, על פי הלו"ז המקורי המופיע באתר האינטרנט של החברה. סיטיפס מאחלת לכל הנוסעים ותושבי ירושלים נסיעה טובה ובריאות איתנה".

הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מציינת כי "מדי יום חמישי בשעות הלילה התחבורה הציבורית תפסיק את פעילותה. והיא תחודש בימי ראשון בשעה 5:00 בבוקר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כמו כן, "בימים האחרונים תגברו הנסיעות ברחבי הארץ, כך שהקווים שהיו פעילים בשבועות האחרונים שבו לפעילות מלאה. חלק מהקווים הבינעירוניים חידשו את פעילותם. והפעילות העירונית חזרה לפעול באופן כמעט מלא, מלבד קווים מובהקים לבתי הספר, האוניברסיטאות ומקומות הבילוי. לאחר תגבור התחבורה הציבורית עלה מספר המשתמשים בתחבורה הציבורית בכ-20 אחוזים. אך הציבור עדיין מדיר רגליו מהתחבורה הציבורית ובימים אלו נספרו רק כ-12 אחוזים מנוסעי התחבורה הציבורית בהשוואה לימים שטרום משבר נגיף הקורונה".

ברשות הארצית לתחבורה ציבורית מדגישים כי "הנוסעים נדרשים לעטות מסיכות במהלך הנסיעה. נוסע ללא מסכה לא מורשה לעלות לאוטובוס. הנוסעים מתבקשים להימנע מנסיעה בתחבורה הציבורית אם הם סובלים מתסמיני הקורונה. מספר הנוסעים באוטובוסים הוגבל ל-20 נוסעים והנוסעים נדרשים לשמור על מרחק בין הנוסעים. השורה הראשונה מהנהג אסורה לישיבה".

"בכדי להפחית את המגע עם הנהגים. הנוסעים נדרשים להטעין את כרטיס הרב-קו לפני הנסיעה. באוטובוס לא מתאפשרת הטענה של כרטיס הרב-קו או תשלום במזומן. על פעילות קווי התחבורה ניתן להתעדכן באפליקציות. אתרי האינטרנט ובמוקד הטלפוני *8787.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מדוע אין תחבורה ציבורית בשישי ומוצאי שבת. ישנם המוני אזרחים שאין להם רכב פרטי ורוצים לצאת לקניות ביום שישי או מוצאי שבת.

  2. ירושלים

    נא להחזיר התחבורה בשישי יש,עובדים ללא רכב.
    ויש שקונים טרי ממאפיות ומיסעדות לשישבת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר