ביום וגם בלילה - הטרקטורונים ביער רמות (צילומים: פרטי)
ביום וגם בלילה - הטרקטורונים ביער רמות (צילומים: פרטי)

הסכנה ביער רמות: שביל הולכי הרגל הפך למסלול נסיעה לטרקטורונים

דיירים ברחוב יעקב אלעזר ברמות א' טוענים כי שביל טיולים בסמוך לבתיהם הפך למוקד משיכה עבור נהגי טרקטורונים: "סכנה איומה, אנחנו לא יכולים להסתובב מחוץ לבית"

פורסם בתאריך: 25.5.20 13:01

נהגי טרקטורונים הפכו את יער רמות למסלול לרכבי שטח, שבו הם נוהגים בפראות ובמהירות גבוה ומסכנים את התושבים ואת המטיילים במקום. בעיריית ירושלים מודעים לבעיה ופועלים כדי לפתור אותה – אולם בינתיים התושבים סובלים.

בשיחה עם "כל העיר" מתאר שחר וולף, שמתגורר ברחוב יעקב אלעזר ברמות א', את המצב: "הטרקטורונים האלה הם סכנה איומה, אנחנו פשוט לא יכולים להסתובב מחוץ לבית. אנחנו מפחדים מהמהירות העצומה שבה הם נוסעים. מעבר לכך, הם מגיעים בשעות לא שעות, כולל בלילות, וזה תמיד בקבוצות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


וולף ממשיך ואומר: "זה מקום מקסים, עמק שבו יש נחל מים בחורף ויש שביל שנסלל פעם כדי לשרת את המטיילים – אבל הוא הפך למסלול שבו הטרקטורונים נוסעים במהירות שיא. זה מפחיד מאוד, הילדים לא יכולים לרדת לשחק שם – מישהו חייב לטפל במפגע הזה".

וולף פרסם את הדברים בפוסט שהעלה בפייסבוק, שבו הוא פשוט זעק לעזקה: "בימי האביב היפים כמו בימי שבת, השביל מהווה מקום טיול למשפחות וילדים. שביל קסום, אך, השביל הוא פצצה מתקתקת שאם לא תיפתר תיגבה איתה חיי ילדים. בשביל הזה נוסעים טרקטורונים במהירות מפחידה, ללא אפשרות לראות מה קורה 50 מטר קדימה מאחר שמדובר בשביל מפותל, בחודשיים האחרונים היו מספר ניסים במקום".



לדברי וולף, "נפגשתי עם מנהל הרובע, שטען שלא ניתן לעשות כלום, בעיני הוא לא ניסה. אני חושב שניתן לחסום את הגישה למקום ואם לא לפחות לעשות כמו בכבישים הבלטות שמאטות את המהירות. מתחנן אליכם תנו פתרון".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "בעירייה התקבלו תלונות בנושא, והיא בוחנת מספר אפשרויות לצמצום הגעת כלים ליער רמות. האכיפה בנושא באחריות ובביצוע המשטרה".



ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "מבדיקה שערכנו, לא התקבלו במשטרה בעת האחרונה דיווחים כפי שהוצגו בכתבה, אולם נדגיש כי המשטרה עורכת סיורים גם במוקד זה כחלק מפעילותה השגרתית ברחבי העיר, ואף בסוף השבוע החולף נערכה באזור פעילות מוגברת ללא כל אירוע חריג. משטרת ישראל פועלת ונוקטת ביד קשה נגד נהגים המסכנים את הציבור וכך נמשיך לפעול".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר