כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)
כיכר ספרא (צילום: שלומי כהן)

עיריית ירושלים: שני חברי מועצה אובחנו חיוביים לנגיף הקורונה

בעיריית ירושלים מעדכנים לפני זמן קצר כי בעקבות האבחון של סגן ראש העיר צביקה כהן וחבר המועצה מיכאל הלברשטאם כמה עובדי עירייה התבקשו להיכנס לבידוד ביתי: "אגף חירום וביטחון מבצע חקירה אפדימיולוגית מקיפה"

פורסם בתאריך: 6.7.20 09:59

שני חברי מועצת עיריית ירושלים התגלו חיוביים לנגיף הקורונה – בעקבות האבחון נשלחו כמה עובדים בכיכר ספרא לבידוד ביתי. ל"כל העיר" נודע כי מדובר בסגן ראש העיר צביקה כהן (ש"ס) ובחבר המועצה מיכאל הלברשטאם (אגודת ישראל).

מעיריית ירושלים נמסר לפני זמן קצר כי "בימים האחרונים התגלו שני חברי מועצה חיוביים לנגיף הקורונה. בעקבותיהם התבקשו מספר עובדים לבידוד ביתי".

כמו כן, עוד מוסרים בעירייה כי "עיריית ירושלים באמצעות אגף חירום וביטחון מבצעת חקירה אפדימיולוגית מקיפה ותעדכן באופן פרטני את העובדים נדרשים להיכנס לבידוד ביתי".

כמו כן, יש לציין כי חברת הקואליציה לורה ורטון (מרצ) נמצאת בבידוד לאחר ששהתה בקרבת חולה מאומת, כך לפי פוסט שפרסמה בפייסבוק. ורטון עברה בדיקת קורנה ונמצאה שלילית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


צביקה כהן, יו"ר סיעת ש"ס בירושלים (צילום: יעקב כהן)

סגן ראש העיר צביקה כהן, יו"ר סיעת ש"ס בירושלים (צילום: יעקב כהן)


כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר", בתוך שבוע בלבד מספר חולי הקורונה הפעילים בירושלים יותר מהכפיל את עצמו. מנתוני מרכז המידע והידע למערכה בקורונה (גוף של צה"ל שמעבד את נתוני משרד הבריאות) עולה כי נכון לבוקר יום ראשון מספר חולי הקורונה הפעילים בעיר עמד על 1,416, נתון אשר משקף עלייה של 849 חולים חדשים בשבוע החולף.

יש לציין כי בדוח של משרד המידע והידע מסומנת ירושלים כמוקד תחלואה כתום (דרגה אחת פחות מהמקסימום – אדום). יחד עם זאת, יש להדגיש כי על פי הנתונים – מספר החולים הפעילים ל-10,000 תושבים עומד על 14 – נתון אשר נחשב נמוך ביחס למוקדי תחלואה אחרים. כך למשל, בבני ברק ישנם 40 חולים ל-10,000 תושבים, בבית"ר עלית 30 חולים ל-10,000, באשדוד (שם הוטל סגר על שכונות מסוימות) 25 חולים ל-10,000 תושבים, במודיעין עלית 20 חולים ל-10,000 תושבים ואפילו בתל אביב – 18 חולים ל-10,000 תושבים – המספר גבוה יותר.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר