הזירה ברחוב משה קול ברמת בית הכרם (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

"הניף את הסכין ושיסף אותם": כתב האישום הוגש בגין ניסיון הרצח ברמת בית הכרם

כתב אישום הוגש הבוקר בבית משפט המחוזי בירושלים נגד שלמה שיינבאום, בגין ניסיון רצח של אמו, אחיו וגיסתו בשישי בערב לפני שבועיים

פורסם בתאריך: 17.12.20 11:06

כתב אישום הוגש הבוקר בבית משפט המחוזי בירושלים נגד שלמה שיינבאום, בגין ניסיון רצח של אמו, אחיו וגיסתו בשישי בערב לפני שבועיים בדירה ברמת בית הכרם.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ענת ארוסי כהן, במספר מועדים במהלך אותו ערב שיינבאום דקר את אחיו, גיסתו ואמו ופצע אותם. בעקבות מעשיו השלושה נפצעו ופונו לבית החולים שערי צדק.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כתב האישום מגולל את ערב האימה בדירה בבית הכרם. שיינבאום לקח סכין מטבח אשר אורך להבה כ-20 ס"מ, ניגש לאחיו שישב על הספה כשהתינוק בזרועותיו, וכפי שמתואר בכתב האישום, "הניף את הסכין לעבר פניו בתנועה אנכית ושיסף אותם תוך שאחיו צועק לעברו שיחדול ומנסה להגן על עצמו באמצעות ידיו". אחיו בתגובה זרק לעברו כסא בניסיון להודפו.

גיסתו ואמו של הנאשם החלו לצעוק עליו בניסיון לעצור את מעשיו. בכתב האישום מתואר כי שיינבאום ניגש לאמו "הניף את הסכין לעברה והצליח לדקור אותה בידה השמאלית", לאחר מכן הוא דקר את גיסתו.

בהמשך הנאשם ניגש שוב לאחיו, שחשש כי שיינבאום מתכוון לפגוע בתינוק וגונן עליו באמצעות גופו. "הנאשם הניף את הסכין לעבר התינוק ופגע בגופו של אחיו באמצעות הסכין", כך נכתב בכתב האישום. "במהלך ההתרחשות נפל התינוק על השטיח בסלון ונחבל בראשו". הזוג הצליח להימלט מהדירה יחד עם התינוק, ואילו אמו הסתגרה באחד החדרים בבית, עד להגעת המשטרה ולמעצרו של החשוד.

כפי שפורסם ב"כל העיר" מהחקירה עלה כי שיינבאום שוחרר באותו יום מהמרכז לבריאות הנפש איתנים, וזאת חרף התנגדות משפחתו. שיינבאום, כפי שפורסם, היה אחד משמונת הילדים בכת של אליאור חן, אשר חוו התעללות קשה. על חן, כזכור, הושת עונש מאסר למשך 24 שנים.

שיינבאום מואשם גם בעבירה של תקיפת עובד ציבור. כפי שמתואר בכתב האישום – ביום 28.11, בשעה 4:30, הוא נלקח לבית המעצר במגרש הרוסים בירושלים. במהלך קליטתו למעצר התנגד הנאשם לכך שיעשה בו חיפוש והחל להניף את ידיו לעבר הסוהרים. כשניסו הסוהרים לאוזקו, נשך הנאשם את אחד הסוהרים.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מושיקו

    למה לעזאזל לשחרר חולים קשים למה? מקומם לא בחברה. וגם לזבל שהגיב לפני אין מה לחפש כאדם חופשי.

  2. לא מרחם

    מיכל היקרה, זה מה שקורה כשמתעללים בילד.
    והאח עם התינוק, איפה הוא היה כשהתעללו בשלמה ובאחיו שהפך לצמח והוא כך עד היום?
    תוהה איך שוב אם הצליחה לצאת בשלום בעוד השאר נפגעו.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר