פיזור הכנסת ה-23, ניר ברקת (צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב, יואב וינטרוב)
פיזור הכנסת ה-23, ניר ברקת (צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב, יואב וינטרוב)

יום לאחר פיזור הכנסת – ברקת דורש לקיים פריימריז בליכוד

בניגוד לרוב חבריו במפלגה, חבר הכנסת וראש העיר לשעבר ניר ברקת קרא הבוקר לקיים פריימריז לרשימת הליכוד, "הדרך שלנו לחזק את החיבור לשטח ולהביא לניצחון הליכוד בבחירות"

פורסם בתאריך: 23.12.20 15:10

לאחר פיזור הכנסת ה-23 אמש בחצות, חבר הכנסת וראש העיר לשעבר ניר ברקת קורא הבוקר לקיים פריימריז בליכוד, זאת בניגוד לרצון של בכירים במפלגה להימנע מכך בתקופה זו. "הליכוד היא התנועה הדמוקרטית היחידה בישראל ועל כך גאוותנו", כתב הבוקר ח"כ ברקת בדף הטוויטר שלו, "לכן אנו צריכים לקיים פריימריז לבחירת הרשימה לכנסת, כי זו חובתנו ל-140,000 מתפקדי הליכוד וזו הדרך שלנו לחזק את החיבור לשטח ולהביא לניצחון הליכוד בבחירות".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ברקת ממוקם כיום במקום ה-8 ברשימת הליכוד, וכידוע לא מונה לתפקיד שר בקדנציה החולפת. האם קריאתו תיענה בחיוב במרכז המפלגה? קשה להעריך שכן, אך אם זה יקרה, בסופו של דבר, ייתכן כי ברקת יוכל להעפיל גבוה יותר ברשימת הליכוד לכנסת, ולחזק את מעמדו לקראת קרב הירושה על הנהגת הליכוד ביום שאחרי פרישת רה"מ בנימין נתניהו מהזירה הפוליטית.

חבר הכנסת ד"ר שלמה קרעי, (הליכוד), הצטרף אף הוא לקריאתו של ברקת, וכתב בין השאר ברשת טוויטר, "אומנם עברו קצת פחות משנתיים ומערכת בחירות אחת ארוכה מאוד, אבל יותר מידי דברים השתנו בזמן הזה. הליכוד היא כמעט התנועה הדמוקרטית היחידה בישראל ועליה לחזק את היתרון הזה שלא יהפוך לנוסטלגיה בלבד. יש לקיים פריימריז לרשימת הליכוד לאלתר כדי לקבל אמון מחודש מחברי הליכוד".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמנון

    תנועת הליכוד תנועה מפוארת שהיום כולם מורידים ראש בפני משפחת המלוכה . הגיע הזמן להשתחרר מהעריצות הזאת עבור כול העם . מי שנחשד בפלילים לא צריך להיות בכנסת ובטח לא ראש ממשלה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר