מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

ניסה לבצע שוד ותקף בליין ביציאה ממועדון: כתב אישום הוגש נגד קטין מירושלים

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים נגד קטין, תושב ירושלים כבן 16, שניסה לבצע שוד ותקף בליין ביציאה ממועדון בירושלים

פורסם בתאריך: 9.2.22 17:07

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום, רביעי, לבית המשפט המחוזי לנוער בעיר כתב אישום נגד קטין, תושב ירושלים כבן 16, שניסה לבצע שוד ותקף בליין ביציאה ממועדון בירושלים לפני כשבוע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יפעת פנחסי-נבו, לפני כשבוע הגיע הנאשם למועדון במרכז ירושלים כשהוא מחזיק מתחת לבגדיו סכין מטבח ותרסיס גז פלפל. בכתב האישום נטען כי הנאשם ניסה להיכנס למועדון בדרכים שונות, מבלי לשלם עבור הכניסה וזאת כי לא היה ברשותו את הסכום הנדרש. כעבור כחצי שעה יצאו המתלונן וחברו מהמועדון והנאשם, כפי שנטען בכתב האישום, רץ אחריהם כשהוא אוחז בסכין, דרש מהם לתת לו כסף והניף לעברו של המתלונן את הסכין מספר פעמים, תוך שהוא פוגע באמצעות הסכין בגופו. בכתב האישום מתואר כי המתלונן אמר לנאשם כי אין ברשותו כסף, אז הוציא הנאשם מכיסו תרסיס גז פלפל וריסס לעבר פניו של המתלונן מספר פעמים ובעט בו. המתלונן הדף את הנאשם באמצעות מטריה שאחז בידו, בעוד הנאשם ממשיך לנסות לפגוע בידיו. אז המתלונן וחברו החלו לברוח בריצה מהמקום בעוד הנאשם רודף אחריהם.

יש לציין כי כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של ניסיון שוד בנסיבות מחמירות, החזקת סכין שלא כדין ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

ל"כל העיר" נמסר כי "הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

 


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר