(צילום: דוברות המשטרה)
פעילות אכיפה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

כביש בגין או מסלול המראה? נתפס במהירות כמעט כפולה מהמותר – 152 קמ"ש

כנגד הטייס, סליחה, הנהג החל הליך תעבורתי והוא זומן לדין. עוד במהלך סוף השבוע - 152 דוחות נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים, בהן נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, אי ציות לרמזור ושימוש בטלפון הנייד. רישיונותיהם של 5 נהגים נפסלו, ו-4 כלי רכב הושבתו לאלתר

פורסם בתאריך: 14.2.22 08:53

מד המהירות של שוטרי משטרת התנועה של ירושלים השתולל בליל שישי האחרון – בכביש בגין, שבו המהירות המותרת היא 80 קמ"ש, נתפס נהג כשהוא במהירות כמעט כפולה מהמותר: 152 קמ"ש. הנהג נעצר על ידי שוטרי התנועה. הוא זומן לדין והחל נגדו הליך תעבורתי.

הטירוף הזה בכביש בגין בליל שישי, מצטרף לעוד סופ"ש לא רגוע ומסוכן בכביש ירושלים – במהלכו רשמו שוטרי מחוז ירושלים לא פחות מ-152 דוחות תנועה, זאת במסגרת פעילות אכיפה שבוצעה ברחבי העיר, בדגש על עבירות תעבורה מסכנות חיים.


(צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך סוף השבוע האחרון, המשיכו שוטרי מערך התנועה בפעילות מצילת חיים ואכיפה כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה מסכנות חיים, כגון: נהיגה בהשפעת אלכוהול או סמים, אי ציות לרמזור, אי מתן זכות קדימה להולכי רגל ועבירות היסח דעת.

"במהלך פעילות האכיפה", נמסר ממשטרת ירושלים, "נרשמו 152 דוחות תנועה בגין עבירות תעבורה שונות, בהם 33 בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, 19 דוחות בגין עקיפה שלא כחוק, 15 דוחות בגין אי מתן זכות קדימה להולך רגל, ו-10 דוחות בגין אי ציות לרמזור. נגד 7 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים".

 

 

במשטרת ירושלים מציינים כי במהלך סוף השבוע נפסלו רישיונותיהם של 5 נהגים, ו-4 כלי רכב הושבתו לאלתר ונגררו לאחר שימוע שערך קצין משטרה לנהגים שנתפסו בגין עבירות תעבורה חמורות.

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך כל העת במאבק בתאונות הדרכים ותבצע פעילות אכיפה בדגש לעבירות החמורות והמסכנות חיים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר