נתיב התחבורה הציבורית החדש ברחוב יפו (צילום: באדיבות ארגון '15 דקות')
נתיב התחבורה הציבורית החדש ברחוב יפו (צילום: באדיבות ארגון '15 דקות')

הקנס – 500 שקל: החל מהבוקר, ראשון, מצלמות אכיפה בנת"צ יפו

נהגים שימו לב: אחרי המצלמות בבגין, בירמיהו ובדרך חברון - גם בנתיב התחבורה הציבורית החדש ברחוב יפו, בסמוך לתחנה המרכזית, יופעלו מצלמות אכיפה. הקנס בגובה 500 שקל ישוגר ישירות לבעל הרכב שייסע בניגוד לחוק

פורסם בתאריך: 27.2.22 08:12

מפנים דרך לתחבורה הציבורית: החל מהבוקר, ראשון (27.2), יופעלו מצלמות אכיפה דיגיטלית בנתיב התחבורה הציבורית החדש ברחוב יפו – בסמוך לתחנה המרכזית. הקנס – 500 שקל, והוא יישלח באופן אוטומטי לבעלי הרכב שנסע בניגוד לחוק בנתיב התחבורה הציבורית.

כמו מצלמות האכיפה בכביש בגין, ברחוב ירמיהו ובדרך חברון – גם המצלמות בנתיב התחבורה הציבורית ברחוב יפו חוברו למרכז השליטה והבקרה של עיריית ירושלים. "לרכב לא מורשה שייסע בנתיב התחבורה הציבורית", מדגישים בעיריית ירושלים, "יישלח דוח על סך 500 שקל".

נתיב התחבורה הציבורית החדשים בירושלים הן פרי שיתוף פעולה עם משרד התחבורה, כאשר הן העירייה והן משרד התחבורה מנסים לקדם בצעד זה את התחבורה הציבורית.

בעירייה מסבירים כי "הנת"צים החדשים שהוקמו בירושלים, כמו בשאר חלקי הארץ, מעניקים לציבור הנוסעים שירותי תחבורה ציבורית יעילה, מהירה וזורמת יותר ומציעים לתושבי ירושלים אלטרנטיבה אמיתית לרכב הפרטי. הקפידו על הכללים, שימרו על הסדרי התנועה – זה למען כולנו".

ראש העיר משה ליאון: "הקמת הנת"צים החדשים בירושלים היא שלב נוסף בפיתוח התחבורתי בעיר. המטרה היא לאפשר תחבורה ציבורית המונית, יעילה ופשוטה ברחבי העיר. הנת"צים, לצד פיתוח הרכבת הקלה, יאפשרו לתושבי העיר והמבקרים בה תנועה נוחה, מהירה ואפקטיבית יותר".



הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר