מתנדבי 'ידידים' (צילום: דוברות ידידים)
מתנדבי 'ידידים' (צילום: דוברות ידידים)

במהלך טקס מצטיינים: הוענקו תעודות הצטיינות לכמאה מתנדבים ומתנדבות מארגון 'ידידים'

מתנדבי 'ידידים' מסניף דרום ירושלים, אבי פרידמן ויונה אנגל, קיבלו אות הוקרה בטקס המצטיינים השנתי הראשון של ארגון 'ידידים' שנערך ביום ראשון בבית הנשיא בעיר

פורסם בתאריך: 2.3.22 12:08

בטקס מיוחד הוענקו, לכמאה מתנדבים ומתנדבות, תעודות הצטיינות על פעילותם בארגון בשנת 2021. האירוע החגיגי התקיים במעמד נשיא המדינה יצחק הרצוג, שרת התחבורה מירב מיכאלי ובהשתתפות בכירים בארגון.

אות הוקרה מיוחד הוענק למתנדבים מסניף דרום ירושלים, אבי פרידמן ויונה אנגל. "השניים הינם חלק מהותי מקבוצת המתנדבים המסורים של הארגון, ובירושלים הם מוכרים לרבים בזכות רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה", אומרים בארגון 'ידידים' ומוסיפים כי "יהודה הללי, מנהל סניף 'ידידים' בדרום העיר, שיבח את פרידמן ואנגל, ואף אמר כי הם מהווים דוגמא ומופת למתנדבים אשר נכונים לסייע לכל אדם ללא מגבלה, זמן ומאמץ".


יונה אנגל (מימין) יענקי דינין (צילום: דוברות ידידים)

יונה אנגל (מימין) יענקי דינין (צילום: דוברות ידידים)


אבי פרידמן (מימין) יענקי דינין (צילום: דוברות ידידים)

אבי פרידמן (מימין) יענקי דינין (צילום: דוברות ידידים)


בנאומו התייחס נשיא המדינה לחשיבותו של הארגון באומרו: "ב'ידידים' לא מסתכלים מי אתה, אלא רק מה אפשר לעשות למענך. בלי לחשוב פעמיים. העם בישראל מכיר ומוקיר ואומר לכם תודה מכל הלב, וגם, לא פחות חשוב, מצטרף בהמוניו לשורות המתנדבים. אנחנו מודים לכם, למתנדבים ולמתנדבות, למנכ"ל 'ידידים' ישראל אלמסי, ולחברי ההנהלה".

ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים: "ארגון ידידים מהווה עוגן משמעותי לכל אזרחי ישראל ונותן מענה לכל אתגר שמגיע, בשגרה ובחירום. אני גאה במצטיינות ובמצטיינים, הם חוד החנית של ידידים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר