(צילום: חברת החשמל)
(צילום: חברת החשמל)

יוספו שנאים, יוחלפו רשתות ועוד: תנופת שיפורים ברשת החשמל בירושלים

עיריית ירושלים בשיתוף חברת החשמל, החלה במהלך רחב היקף של שיפור רשת החשמל ברחבי העיר, במטרה לספק חשמל אמין, זמין ואיכותי לכלל תושבי העיר

פורסם בתאריך: 10.3.22 18:30

עיריית ירושלים בשיתוף חברת החשמל מבצעות בימים אלה פרויקט לשדרוג איכות אספקת החשמל לתושבי העיר. על רקע אירועי מזג האוויר בשבועות הקודמים, יושם דגש על האזורים בהם היו עומסים כבדים במיוחד בביקוש לחשמל.

ל"כל העיר" נמסר כי "במסגרת מהלך שדרוג מערכת החשמל, יוספו שנאים, יתווספו חדרי טרנספורמציה, ויוחלפו רשתות בשכונות רמות, קריית יובל, מאה שערים, בר אילן, בוכרים, עין כרם ובית הכרם. כל זאת, על מנת לשדרג את אספקת החשמל באזורים הללו. כמו כן, בוצעו סריקות יזומות לאורך רשתות החשמל על מנת לגלות מפגעים שונים העלולים לגרום פגיעה ונזק לרשתות החשמל בימי חורף סוערים".


(צילום: חברת החשמל)

(צילום: חברת החשמל)


עוד נמסר כי "מהלך שיפור רשת החשמל ברחבי העיר, מהווה חלק ממדיניות ראש העיר משה ליאון. לשיפור איכות החיים בעיר וטיפול כולל בתשתית. עבודות שיפור החשמל בשכונות יבוצעו בכוחות מתוגברים על מנת להגיע לתוצאות יעילות ומהירות. בהמשך, יבוצעו שיפורים ברשת החשמל בשכונות נוספות בעיר".

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים מייחסת חשיבות רבה לשיפור רשת החשמל ברחבי העיר במטרה לשמור על רציפות אספקתו כל העת. אנו בתהליך רציף של קידום ושדרוג תשתיות החשמל ובמקביל אנו מקדמים תוכניות של התייעלות אנרגטית בעיר ושימוש באנרגיה ירוקה למען ולרווחת תושבי העיר ירושלים. אני מודה לחברת החשמל על ההירתמות והשותפות"

 

 

מנהל אגף רשת ירושלים והנגב בחברת החשמל, משה כהן: "אנחנו מחויבים לספק חשמל אמין, זמין ואיכותי לתושבים ולפיכך פועלים ללא לאות לשדרג את מערכת החשמל ולתקן במהירה נזקים, בעיקר בשל חפירות קבלנים ומזג אוויר קיצון".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר