אחד החשודים שנעצר (צילום: דוברות המשטרה)
אחד החשודים שנעצר (צילום: דוברות המשטרה)

ההתפרעויות בהר הבית: גל מעצרים נוסף

המשטרה עצרה חשוד בתקיפת שוטר במהלך ההתפרעויות שארעו בהר הבית בשבועיים האחרונים. שלושה חשודים נוספים נעצרו לאחר שהיו ברשותם דגלי חמאס

פורסם בתאריך: 25.4.22 10:37

תושב שועפט בשנות ה-20 לחייו נעצר בסופ"ש בחשד לתקיפת שוטר במהלך הפרות הסדר האלימות שארעו בשטח הר הבית, כשמיד לאחר המעשה נמלט לתוך המסגד במקום. בשני מקרים נוספים, המשטרה עצרה בעיר שלושה חשודים שהיו ברשותם דגלי חמאס.


במשטרת ירושלים מדווחים כי "שוטרים עצרו שלשום חשוד, תושב מ.פ שועפט בשנות ה-20 לחייו, בחשד לתקיפת שוטר במהלך הפרות הסדר האלימות שארעו בשטח הר הבית, כשמיד לאחר המעשה נמלט לתוך המסגד במקום. חקירת המקרה ופעילות משטרתית שבוצעה לחשיפת זהותו של החשוד תוך שימוש בכלים טכנולוגיים וחקירתיים, הובילה לאיתורו בסוף השבוע וכאמור למעצרו ביום שישי האחרון".

"המעצר בוצע על ידי שוטרי מג״ב הפועלים במחוז ירושלים, והחשוד הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים. מעצרו הוארך במספר ימים לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו", עוד מדווחים במשטרה.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תפעל למצות את הדין עם חשודים באירועי אלימות בכלל וכאלו המופנים כלפי שוטרים בפרט".

בתוך כך, בימים האחרונים נעצרו לחקירה על ידי שוטרי מחוז ירושלים ולוחמי מג״ב ירושלים, חשודים שהניפו את דגלי ארגון הטרור חמאס, או שנמצא ברשותם דגלים שכאלו. החשודים הועברו לחקירה במשטרה.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "שלשום בשעות הבוקר, הבחינו שוטרי מג"ב בסמוך לכיכר ראס אל עמוד במזרח העיר בשני צעירים שעוררו חשדם תוך שאחד מהם אוחז בידו שקית. בטרם בדיקתם, השליך אחד החשודים את השקית שאחז אל תוך הפח. השוטרים שהבחינו בכך ביקשו לברר את פשר העניין ולשאלתם ענה החשוד כי היו בשקית עוגות.

"בדיקת תכולת השקית שהוצאה מהפח העלתה כי בתוכה דגלי חמאס ורעלות פנים. שני החשודים, קטינים תושבי ראס אל עמוד וסילוואן, הועברו לחקירת המשטרה בגין חשד לעבירות של חברות בארגון טרור, קשירת קשר לעשות פשע והתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור. מעצרם של החשודים הוארך בבית המשפט עד לתאריך 25.4".

במקרה נוסף, נעצר בסופ״ש חשוד שהניף ברחבת הר הבית דגל חמאס. "בסיוע תצפיתני מרכז השליטה של מרחב דוד (מבט 2000) הוכוונו כוחות משטרה אל החשוד, קטין תושב צור-באהר, והוא נעצר גם כן לחקירה במשטרה בגין חשד לעבירות ממניע גזענות, חברות בארגון טרור והתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור", עוד מוסרים במשטרה. "בהמשך צפויים מעצרים נוספים של חשודים שזוהו והופללו כשהם מבצעים עבירות דומות של הנפת דגלי חמאס".


דגלי ארגון הטרור חמאס שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

דגלי ארגון הטרור חמאס שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול עם כוחות הביטחון נגד הסתה לטרור ותומכי טרור, וכל מי שיפר את הסדר הציבורי במקומות הקדושים ובכל מקום אחר".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר