מעצרים, מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

חשד: תושב מזרח ירושלים שדד באלימות אישה ערירית כבת 80

בתום חקירת המשטרה שהחלה בעקבות פריצה לדירה בבית חנינא ותקיפת הקורבן, הוגשה בסוף השבוע האחרון הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד החשוד

פורסם בתאריך: 1.5.22 09:29

שדד באלימות אישה ערירית בת 80 שנאבקה עימו לאחר שפרץ לביתה, ונעצר על ידי המשטרה: בתום חקירת המשטרה שהחלה בעקבות פריצה לדירה בבית חנינא ותקיפת הקורבן, הוגשה בסוף השבוע האחרון הצהרת תובע לקראת כתב אישום נגד חשוד במעשה השוד והפריצה לבית הקורבן.



ממשטרת ירושלים נמסר כי "ביום שישי, 15.4, פתחה המשטרה בחקירה בעקבות דיווח על אודות שוד קורבן בת 80 אשר גרה בגפה בבית חנינא, על ידי שני חשודים שאחד מהם תקף את הקורבן שהתעמתה איתו וכתוצאה מכך, הקורבן פצעה אותו בפניו והוא נמלט מהמקום תוך שהוא גונב שעונים ומסמכים".

עוד נמסר כי "שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים שהגיעו במהירות למקום, ערכו סריקות ואיתרו את רכבו של החשוד, תושב בית חנינא כבן 57, והוא נעצר והועבר לחקירה. לאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות ומקצועיות של חוקרי תחנת שפט בסוף השבוע האחרון, הוגשה הצהרת תובע נגד החשוד ומעצרו הוארך עד ל- 1.5 לקראת כתב אישום הצפוי להיות מוגש נגדו על ידי הפרקליטות".


הדירה של הקורבן (צילום: דוברות המשטרה)

הדירה של הקורבן (צילום: דוברות המשטרה)


במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות כנגד עברייני הרכוש והאלימות, במטרה לשמור על שלום הציבור, בטחונו ורכושו".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר