תיעוד חשודים בהפרות סדר והתפרעויות בעיר העתיקה (צילום: דוברות המשטרה)
תיעוד חשודים בהפרות סדר והתפרעויות בעיר העתיקה (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד: כך עצרה משטרת ירושלים עשרות חשודים בהפרות סדר והתפרעויות בעיר העתיקה

חלק מהעצורים נתפסו או נצפו בשעת מעשה, בין היתר, בהכוונת תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים. כנגד 35 חשודים כבר הוגשו עד כה כתבי אישום ובקרוב צפויים כתבי אישום רבים נוספים. האח הגדול - גרסת העיר העתיקה

פורסם בתאריך: 2.5.22 19:36

משטרת ישראל השלימה את חקירתם של עשרות חשודים שנעצרו באירועים שונים של הפרות סדר ואלימות שכללו, יידוי אבנים, ירי זיקוקין ותקיפה של כוחות המשטרה או אזרחים במזרח העיר ירושלים ובעיר העתיקה במהלך השבועות האחרונים (חודש הרמדאן). כנגד 35 חשודים כבר הוגשו כתבי אישום ובקרוב צפויים כתבי אישום רבים נוספים.



ממשטרת ירושלים נמסר כי "כוחות משטרה ולוחמי מג״ב של מחוז ירושלים אשר פעלו לשמור על שלום הציבור ובטחונו ולאפשר את קיום ימי החגים בבטחה, עצרו עשרות חשודים המעורבים באירועי הפרות סדר ובאירועים שונים, שכללו יידוי אבנים וירי זיקוקין לעבר כוחות המשטרה וכלי רכב במזרח העיר ירושלים. בחודש האחרון נעצרו עד כה למעלה מ-200 חשודים באירועי אלימות והפרות סדר, ומרביתן של החקירות מתנהלות במשטרה בימים אלו וטרם הושלמו".



עוד נמסר כי "המעצרים בוצעו על ידי כלל יחידות המשטרה הפועלות ומתגברות במחוז ירושלים. חלק מהעצורים נתפסו/נצפו בשעת מעשה, בין היתר, בהכוונת תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים ומבט 2000 הפועל במרחב העיר העתיקה בירושלים. עיקר המעצרים בוצעו במזרח ירושלים, ובפרט באזור העיר העתיקה ושער שכם, וכן ביחס לאירועי אלימות והפרות סדר שהתרחשו בהר הבית".

במשטרה מציינים כי "החקירות נוהלו ומנוהלות בימים אלו על ידי כוח חקירות משימתי מיוחד של מחוז ירושלים שהוקם והחל לפעול בחודש הרמדאן. כתבי האישום מוגשים על ידי הפרקליטות והתביעה המשטרתית בתום גיבוש תשתית ראייתית נגד המעורבים".

"מפקד מחוז ירושלים הורה להמשיך ולמקד מאמץ לגיבוש תשתית ראייתית נגד מעורבים שנעצרו כשהפרו את הסדר הציבורי, ומנגד לפעול למעצרם של חשודים נוספים בהפרות סדר והתפרעויות אלימות", מספרים במשטרה.

"בימים הקרובים, יוגשו הצהרות תובע וכתבי אישום נוספים נגד מפירי סדר ופורעי חוק שהיו מעורבים בהפרות הסדר האלימות שארעו לאחרונה", עוד מספרים במשטרה.

 

 

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות למעצר, חקירה ומיצוי הדין עם פורעי חוק, מפרי סדר ועבריינים שיפרו את הסדר, יידו אבנים וינהגו באלימות, לצורך שמירה על שלום הציבור ובטחונו".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר