מעצר (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר (צילום: דוברות המשטרה)

זיוף והתחזות: צעיר נעצר בחשד שניסה לנפק רישיונות קנאביס במרמה

משרד הבריאות עלו על ההתחזות לאחר שהבינו כי החשוד, תושב השרון בשנות ה-20 לחייו, הציג בעיות האופייניות לנשים בלבד – במסמכים של גברים. מעצרו של החשוד הוארך

פורסם בתאריך: 30.5.22 12:29

משטרת ירושלים עצרה חשוד, תושב השרון בשנות ה-20 לחייו, בזיוף והתחזות לאחר על מנת לנפק רישיונות ל"קנאביס רפואי" דרך אתר משרד הבריאות. מעצרו הוארך וחקירתו נמשכת.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בעקבות תלונה שהוגשה על ידי משרד הבריאות לאחרונה, נפתחה חקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ובעקבותיה נעצר בימים האחרונים חשוד, תושב השרון בשנות ה-20 לחייו, בחשד לעבירות של זיוף בכוונה לקבל דבר, התחזות לאחר במטרה להונות, עבירות מחשב, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות סחר בסמים".

עוד נמסר כי "לאחר שהוגשו עשרות בקשות מקוונות באתר משרד הבריאות לקבלת רישיון ל"קנאביס רפואי", הליך בקשה המתבצע לכאורה על ידי רופא המצרף מסמכים רלוונטיים לבקשה, הבחינו במשרד הבריאות כי הבקשות עבור גברים כשבמסמכים הרפואיים המצורפים מצוינות בעיות רפואיות האופייניות לנשים בלבד, ובמרבית הבקשות נרשמו אותן בעיות רפואיות. עובדות אלו העלו חשד במשרד הבריאות, שהוביל לתלונה שהוגשה על כך במשטרה שפתחה כאמור בחקירה".

במשטרה מציינים כי "במסגרת החקירה, ביצעו חוקרי מפלג ההונאה ומחלק הסייבר של ימ"ר מחוז ירושלים פעולות טכנולוגיות מגוונות שהובילו לאיתור החשוד שנעצר בימים האחרונים לחקירה. מעצרו הוארך עד לתאריך 30.5.22 וחקירת המשטרה נמשכת".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר