נטרול המחבל במגרש הכדורגל בשייח ג'ראח (צילום: דוברות המשטרה)
נטרול המחבל במגרש הכדורגל בשייח ג'ראח (צילום: דוברות המשטרה)

צפו בתיעוד ממצלמות הגוף: המרדף והנטרול של המחבל מגבעת המבתר

פחות משעה לאחר אירוע הדקירה ברחוב ששת הימים, שוטר סיור של מחוז ירושלים איתר את המחבל באזור שייח ג'ראח, פתח במרדף וניטרל אותו בכניסה למגרש כדורגל שהיה מלא במשפחות

פורסם בתאריך: 23.10.22 18:22

משטרת ירושלים שחררה הערב (ראשון) תיעוד ממצלמות הגוף של שוטר הסיור אשר נטרל את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בגבעת המבתר בשבת. בתיעוד נראה השוטר מרגע שהוא מאתר את המחבל, דרך המרדף שביצע אחריו ועד לנטרול שלו רגע לפני שנכנס למגרש כדורגל בשכונת שייח ג'ראח, שהיה באותה השעה הומה בילדים ומשפחות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כזכור, בסביבות השעה 16:00 אתמול (שבת), הגיע המחבל, בן 16 מענתא החדשה, לשטח ציבורי בין רחוב בר-לב לששת הימים, ודקר עובר אורח בגבו באמצעות סכין. מיד לאחר פיגוע הדקירה, המחבל נמלט מהמקום, והאדם שנדקר פונה עם סכין בגבו באורח קשה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד מפקד המחוז, הגיעו למקום בתוך זמן קצר, סגרו את זירת האירוע והחלו בגביית עדויות ואיסוף ראיות. כוחות המשטרה החלו בסריקות אחר החשוד במספר מעגלים בהתאם לתיאור המחבל.



"פחות משעה לאחר הפיגוע במהלך הסריקות שבוצעו בעקבותיו, שוטר סיור מתחנת שלם של מחוז ירושלים זיהה את המחבל החשוד בדקירה באזור מגרשי הכדורגל בשייח׳ ג'ראח", נמסר ממשטרת ירושלים. "כשהבחין המחבל בשוטר לא נענה לקריאותיו לעצור ולשכב על הארץ וניסה להימלט רגלית לתוך המגרשים, שעה שילדים ונערים משחקים במקום. השוטר חתר למגע וביצע אחריו מרדף שבמהלכו טיפס השוטר על גדר ורץ בעקבותיו עם נשק שלוף. בשלב מסוים, המחבל הסתובב לכיוון השוטר עם חפץ בידו והשוטר שחש סכנה לחייו ולסובבים אותו, ביצע ירי מדויק לעברו ונטרל את המחבל. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום וחקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. המחבל נפצע באורח קשה ופונה לקבלת וטיפול רפואי".

עוד נמסר מהמשטרה: "בהערכת מצב שהתקיימה אמש בשטח, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן שיבח את תפקוד השוטר שנטרל את המחבל ואמר, בין השאר, 'השוטר שנטרל את המחבל הפגין ערנות, נחישות, חתירה למגע, אומץ לב ותושייה רבה. הירי המדויק ותפקודו המקצועי- הוביל לנטרול המחבל ומנע פגיעה בחפים מפשע שהיוו בסביבתו. כך מצופה מכל שוטר במחוז ירושלים ובמשטרת ישראל. יש להמשיך ולדרוך את השוטרים לערנות מוגברת ודריכות בכל גזרות הפעילות. נמשיך לפעול נגד מחבלים וטרור באשר הם, למען ביטחון אזרחי ישראל'".

 

 

יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שבה השוטר מנטרל מחבל שמבצע פיגוע בעיר ירושלים. לפני שבע שנים בתאריך 12.10.2015, התרחש בכניסה לעיר ירושלים פיגוע דקירה על אוטובוס (קו 185) במהלכו מחבל דקר חייל וניסה לחטוף את נשקו. השוטר ביחד עם שוטרים נוספים ממחוז ירושלים חתרו למגע לעבר המחבל ולאחר מאבק עמו נטרלו אותו.


מחפשים דירת 3 חדרים בצפון ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר