מפעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)
מפעילות שוטרי התנועה (צילום: דוברות המשטרה)

נהיגה במהירות מופרזת, אי ציות לרמזור ושימוש בנייד: הדוחות שניתנו בסופ"ש בירושלים

במהלך סוף השבוע נרשמו על ידי שוטרי התנועה של מחוז ירושלים 108 דוחות בגין עבירות תעבורה חמורות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך. בנוסף, כנגד 5 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים,

פורסם בתאריך: 20.11.22 21:12

בפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל בירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו 108 דוחות תנועה ונפסלו רישיונותיהם של 12 נהגים בגין עבירת תעבורה חמורות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מציינים כי בסוף השבוע האחרון, במהלך פעילות אכיפה אותה ערכו שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 108 דוחות תעבורה, ונפסלו כאמור רישיונותיהם של 12 נהגים בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו 23 דוחות תנועה בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, 13 דוחות בגין נהיגה במהירות מופרזת ו-22 דוחות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק. בנוסף, כנגד 5 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים, והושבתו מנהלית 11 כלי רכב בגין עבירות בגינן קמה סמכות לקצין משטרה.

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך את פעילותה הבלתי מתפשרת במסגרת המאבק המתמשך בקטל שבכבישים, תוך פעילות רחבה של הסברה, פיקוח ואכיפה נחושה של עבירות תעבורה החמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך.


מחפשים דירת גן במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר