ד״ר שרודר ואיסלן (צילום: דוברות הדסה)
ד״ר שרודר ואיסלן (צילום: דוברות הדסה)

לאחר ששברה את הגב בחגיגות המונדיאל – ניתוח ייחודי השיב לצעירה ירושלמית את יכולת ההליכה

אף אחד לא הכין את שלוף איסלן, תושבת ירושלים בת 21, לרגע בו כמעט הפכה למשותקת אחרי שהתמוטטה בזמן שחגגה את משחקי המונדיאל במרפסת ביתה. לאחר שפונתה להדסה עין כרם ועברה ניתוח חייה ניצלו. "אני מאוד מודה לרופאים בהדסה שהצילו לי את החיים", אומרת איסלן

פורסם בתאריך: 22.12.22 16:37

כשאיסלן בת ה-21 יצאה למרפסת ביתה בירושלים, כדי לחגוג את משחקי המונדיאל ולצלם את השמחה הרבה שהיתה ברחובות, היא לא שיערה לעצמה שהמאורע החגיגי יסתיים בניתוח ייחודי בהדסה להצלת גבה השבור ויכולת הליכה על שתי רגליה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אף אחד לא הכין את שלוף איסלן,21, לרגע בו כמעט הפכה למשותקת. "עלינו לחגוג יחד עם כולם את הניצחון של הקבוצה אותה אנו אוהדים במונדיאל. צילמתי עם הטלפון את השכנים בחלונות וברחוב, כולם שרו ומחאו כפיים. היה מאוד שמח. פתאום הרגשתי סחרחורת ונפלתי, אני ממש לא זוכרת כלום מאותו הרגע", מספרת איסלן, "זה עבר במהירות ממצב בו היה רגע שכולו התלהבות ושמחה, לשנייה אחר כך שכמעט עלתה לי בחיים".

ד"ר ג'וש שרודר, רופא בכיר לניתוחי עמוד שדרה במערך האורתופדי בהדסה: "ברגע שאיסלן הגיע אלינו להדסה היא הוכנסה מיד לבדיקות הדמיה, שם אבחנו בשברים מרובים בעמוד השידרה ולחץ על חוט השידרה, שגרם לה לחולשה ברגליים ואי שליטה על הסוגרים. הכנסנו אותה לניתוח דחוף מאחר והחשש העיקרי שלנו היה שהפציעות שלה יגרמו לה לשיתוק והיא לא תוכל יותר לעמוד על רגליה".

"בחדר הניתוח, יחד עם האח הראשי מוחמד קונבר וד"ר ולנטין לוין המרדים, ביצענו ניתוח זעיר פולשני באיסלן, במהלכו קיבענו לה את חוליות הגב וביצענו שחזור של מבנה עמוד השידרה", מספר ד״ר שרודר. "לשמחתנו הניתוח עבר בהצלחה, ואיסלן צפויה להשתחרר לביתה בימים הקרובים כשהיא הולכת על שתי רגליה".

"אני מאוד מודה לרופאים בהדסה שהצילו לי את החיים", אומרת איסלן בהתרגשות, "כל החלומות שלי כמעט התנפצו כשהבנתי כמה חמורה הפציעה שלי. בזכותם אני יודעת שאוכל לחזור ללכת, לרוץ ולהיות עצמאית כמו קודם. ניצלתי במזל גדול. אני מודה מכל הלב לד"ר שרודר וצוות חדר הניתוח בהדסה עין כרם ולכל מי שטיפל בי ומטפל בי עד היום".

 

 


מחפשים דירה חדרים במושבה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר