"ההמבורגר של שגב" (צילום: פרטי)
"ההמבורגר של שגב" (צילום: פרטי)

ניסים שגב, בעל "הקצביה של שגב", על השהיית תעודה הכשרות: "בולשיט, אנשים מנסים להזיק לי"

ניסים שגב, הבעלים של הקצביה: "לקחו את התעודה, מבלי לתת לי אפשרות להגיב; אני מתחייב שהסחורה שלי הכי כשרה שיש"

פורסם בתאריך: 25.3.18 10:59

בשבוע שעבר, כ-10 ימים לפני חג הפסח, הוציאה הרבנות עדכון כשרות מיוחד ממחלקת ההונאה בכשרות, אודות "הקצביה של שגב" (ביד חרוצים 4, תלפיות) ומסעדת "ההמבורגר של שגב" בבעלות ניסים שגב, לפיו "במסגרת ביקורי פתע של רבני ומפקחי הרבנות הראשית לישראל… נתפסה תוצרת בשר עם סימון טרף. תעודת הכשרות הושהתה לאלתר מהאטליז והמסעדה נוכח הממצאים החמורים".

השבוע, לאחר בירור המקרה מול בעלי המקום, מתכוונת הרבנות להחזיר את התעודה. בשיחה עם "כל העיר" מגיב שגב לדברים ומבהיר: "זה בולשיט. רבנות ירושלים קיבלה טלפונים אנונימים מאנשים שמנסים להזיק לי. היום אני נחשב לקצביה הכי חזקה בירושלים. אני חולש על רוב שוק הבשר בעיר. לאנשים נפתחו העיניים כי בשלוש וחצי שנים עשיתי את הבלתי יאמן בתחום הבשר בירושלים. הפכתי את אזור תלפיות לפורה. פתחתי את המסעדה ליד ואנשים התקשרו לרבנות ואמרו שיש כנראה בשר טרף בחנות שלי".

עדכון הכשרות המיוחד שהוציאה הרבנות בשבוע שעבר

עדכון הכשרות המיוחד שהוציאה הרבנות בשבוע שעבר

"הבודקים הגיעו לפה, מספר שגב, "ראו שהכל בסדר ב-100 אחוז, אבל רק בגלל החשד לקחו את התעודה. אמרתי לבודק – יש לי סחורה בסכום של 350 אלף שקל. זה לא יכול להיות, כי יש לי תעודות על הכל. הראיתי לו את התעודה והוא אמר לי 'טוב, בינתיים אנחנו לוקחים ונעביר דוח לרבנות הראשית לישראל'. הם קודם כל לקחו את התעודה, מבלי לתת לי אפשרות להגיב. יש לי תעודות על כל הסחורה. כל בוקר וערב משגיח כשרות מטעם הרבנות עצמה בודק את המקררים שלי. אז פתאום זה לא כשר? אני מתחייב שהסחורה שלי הכי כשרה שיש".

חשובה לך תעודת הכשרות מטעם הרבנות, או שתפעל להשיג תעודת כשרות מגוף אלטרנטיבי?

"אין לי בעיה. אני הולך להביא אברך שעבד ברבנות, שיהיה פה ויישב אצלי ואני אשלם לו אפילו פי 6 ממה שהוא קיבל ברבנות, בשביל שיבדוק את הסחורות ושאני אוכל להצביע עליו ולהגיד להם, הנה בבקשה. אם אתם מאמינים בו בבקשה. עורך הדין שלי גם מטפל בזה".

 

 

מהרבנות נמסר: "בעקבות איתור בשר טרף באיטליז שגב, נערך שימוע היום (ה' ו' ניסן תשע"ח 22.3.18) לבעלי האיטליז במועצה הדתית בירושלים בפני שני הרבנים הראשיים לירושלים הרה"ג אריה שטרן שליט"א והרה"ג שלמה עמאר שליט"א ובפני מפקח הכשרות באזור תלפיות הרב שמואל שפירא. כמו כן נכחו בשימוע הרב בוחבוט מהרבנות הראשית לישראל וכן המפקח על הונאה הכשרות הרב עמיחי קריגר. בפני הרבנים הראשיים הוצגו ממצאי הפשיטה בה נמצא בשר טרף באיטליז ולאחר שנשמעה גירסתו של בעל האיטליז ובו הודה בהימצאות של שומן טרף באיטליז ולאחר שהתנצל בעל האיטליז בכתב על התקלה שנגרמה לגירסתו שלא באשמתו ולאחר שנבדק על ידי הרבנים כי מדובר בתקלה הוחלט על ידי הרבנים הראשיים לירושלים כי: א. כל הכלים ומשטחי העבודה באיטליז יועברו הכשרה. ב. לאיטליז יוצמד משגיח כשרות למשך כל היום. לאחר קיום סעיפים א' וב' יוחזר לבעל העסק תעודת הכשרות. ג. יפורסם כי כל מי שקנה מאיטליז שגב מוצרי בשר מעובדים המכילים שומן בחודש האחרון ישליך את המוצרים הקיימים אצלו וכן יכשיר את הכלים  בהם השתמש באותו מוצר. בברכת חג פסח כשר ושמח".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אין על הבשר של ניסים , נקי, כשר וללא חשש .
    קשה לאנשים לפרגן על הצלחה ,ומנסים להשים רגל.
    ניסים היקר מאחל לך המשך הצלחה ושגשוג ,אתה איש להערצה בדרך שעשית בזמן קצר .
    שאפו גדול וחג שמח לך ולכל הקליינטים שלך.

  2. XX

    ב 18 למרץ זה פורסם – ורק ב יום למחרת באו לקחת את התעודה – למה???
    אם היה טרף למה לא הגיעו באותו יום לקחת את התעודה?
    איך מפרסמים שיש טרף והמשגיח
    הרבנות הראשית רקובה מהתחת!
    מחפשים איך להכניס עוד כסף לכיס של האברכים שלהם!
    עוד כסף לקופה שלהם – ועל חשבון מי? על חשבון גב של אנשים שעובדים קשה, משקיעים, בונים את עצמם ואלה בהינף יד באים לוקחים את התעודה הזבל שלהם ועוד מפרסמים את השקרים האלה!!
    אלה אותם אנשים צדיקים ויראי שמיים – גנבנים רמאים שקרנים תאבי בצע וכסף!
    תתביישו לכם ועוד לפני חג!!
    אתם אלו שמרחיקים את כולנו מהדת – המעשים האלה שלכם מרחיקים את כולנו מאלוהים ומהדת – אבל הטוב בסיפור הזה הוא שאני מקווה שאלוהים שבשמים ישלם לכם על כל ההרס הזה.
    שגב – יש לך אחלה מקום, אחלה בשר תמשיך לבנות את עצמך ולהיות הכי טוב שיש!!
    אוהבים אותך!!

  3. רדאי ג'ורג'

    אדון שגב הנכבד!
    אין יותר טוב מהשרות שלך.שתזכה להצלחה.
    הקצביה שלך היא מושלמת ולא יכפת לי מהצאת דיבה של אנשים קנאיים

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר