פאב המפלצת בקרית היובל (צילום: קואופרטיב המפלצת)
פאב המפלצת בקרית היובל (צילום: קואופרטיב המפלצת)

בשעה טובה – פאב המפלצת בקרית היובל קיבל רישיון עסק

בפוסט שפרסמו יזמי פאב המפלצת הם ציינו: "זה עניין בירוקרטי שמסמל את סיומה של סחבת עירונית ארוכה ואנחנו שמחים"

פורסם בתאריך: 7.6.18 10:55

"בשעה טובה, פאב המפלצת קיבל רישיון עסק. אמיתי על נייר תכלת כזה וחותמת", כך בישרו השבוע חברי האגודה השיתופית שיזמה את הקמת הפאב השכונתי בקרית היובל בפוסט שפרסמו בדף הפייסבוק שלהם.



כזכור, כפי פורסם ב"כל העיר", פתיחת הפאב הובילה למאבק ארוך ועיקש של חברי האגודה השיתופית ביחד עם מינהל קהילתי יובלים, תושבים בקרית היובל ואישי ציבור כנגד כוונת העירייה לסגור את המקום, בין היתר על רקע הפעילות שלו בשבתות.

בפוסט שפורסם לאחר קיבלת רישיון העסק, מתייחסים היזמים למאבק העיקש שניהלו. "תראו, זו שנת בחירות", הם כתבו, "ובשנת בחירות כל דבר שנכתוב כאן על רישיון העסק שקיבלנו ישר יעשה כותרות, ינבא נבואות, יסמן אותנו במחנה של זה, יסמן אותנו במחנה של השני, יצבע אותנו בצבע או יגרד מאיתנו את הצבע. קיבלנו רשיון עסק. זה עניין בירוקרטי שמסמל סיומה של סחבת עירונית ארוכה, ואנחנו שמחים. ואנחנו רק רוצים לומר תודה. בראש ובראשונה לחברי הקואופרטיב שעומדים מאחוריו מבלי למצמץ, מגיעים לפאב, תומכים ברגליים. ככה מתנהגים בעלי בית אמיתיים. ובהמשך, לתושבי ירושלים שמגיעים ואוהבים את היוזמה שלנו ואפילו יוזמים פאבים נוספים כאלה בשכונות אחרות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר