שר האוצר משה כחלון וראש העיר הנכנס משה ליאון (צילום: יח"צ)
שר האוצר משה כחלון וראש העיר הנכנס משה ליאון (צילום: יח"צ)

משרד האוצר: ראש העיר הנבחר משה ליאון נפגש עם השר משה כחלון

הערב, שני, נפגשו השר כחלון וליאון במשרד האוצר. על הפרק: התקציב לירושלים לשנת 2019 וקידום מתחמי בנייה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן

פורסם בתאריך: 19.11.18 18:36

הערב, שני, לראשונה מזה ארבע שנים, ראש העיר ירושלים נפגש עם שר האוצר. ראש העיר הנכנס משה ליאון הגיע למשרד האוצר ונפגש עם שר האוצר משה כחלון. מדובר בפגישה ראשונית, שנמשכה הערב כחצי שעה.

במהלך הפגישה דנו השניים בתקציב לירושלים המיועד לשנת 2019. כמו כן, על רקע המחסור בפרויקטי בנייה במסגרת תוכנית מחיר למשתכן בירושלים, שוחחו השר כחלון וליאון על קידום מתחמי בנייה לזוגות צעירים, במסגרת תוכנית מחיר למשתכן.

לפי בדיקת "כל העיר", כפי שפורסם, במהלך המחצית השנייה של שנת 2018 יצאו לשיווק בירושלים במסגרת מחיר למשתכן 971 יחידות דיור ועוד 78 דירות בקרית יערים-טלז סטון. למעשה, כל הדירות שהוקצו בעיר בשנה זו הן בשכונות החרדיות – רוממה ורמת שלמה. גם טלז סטון, כידוע, הינו ישוב חרדי.

מטעם ראש העיר הנבחר ליאון נמסר כי "הפגישה סוכמה על ידי השניים כמוצלחת מאוד".



כידוע, מזה ארבע שנים לא נפגש ראש העיר המכהן ניר ברקת עם שר האוצר משה כחלון, וזאת על רקע עימות פוליטי שנרשם בין השניים. בשנים האחרונות נקט ברקת בצעדי מחאה חריפים נגד משרד האוצר והעומד בראשה, וזאת על רקע מחלוקות כספיות שהיו בין השניים על גובה התקציב הממשלתי שיש על משרד האוצר להעביר לירושלים. בין השאר לפני כשנתיים נקט ברקת בצעדי שביתה שהובילו לכך שערימות של אשפה לא פונו במשך כמה ימים ברחובות ירושלים.

כפי שדווח אתמול, ראשון, ב"כל העיר" – הליך החפיפה בין ברקת לבין ליאון כבר החל. אחד האתגרים הגדולים של ליאון הוא בניית תקציב לעיריית ירושלים לשנת 2019, ואישורו מול קואליציה חדשה. אתגר גדול נוסף הוא בנייתה של הקואליציה, שכפי שפורסם ב"כל העיר" – ליאון כבר החל בבנייתה של הקואליציה החדשה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוסי

    הבת של דרעי כנראה תהיה ראש הלשכה של לאון ואז החגיגה תתחיל הזהרנו ועכשיו ההשתוללות תתחיל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר