עוקץ קשישים בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

עוקץ קשישים בירושלים: צעיר ארב סמוך לכספומטים לבני 80 ומעלה ומשך אלפי שקלים מחשבונותיהם

בלשי תחנת מוריה עצרו חשוד, כבן 30, בחשד שעקץ מתושבים בני 80 ומעלה אלפי שקלים. השיטה: הצעיר התחזה לאדם תמים המנסה לעזור לקשישים ולקשישות להשתמש בכספומט, משך אלפי שקלים מחשבונותיהם ונמלט עם הכסף

פורסם בתאריך: 11.4.19 09:07

בלשי תחנת מוריה במשטרת ירושלים עצרה השבוע צעיר בשנות ה-30 לחייו בחשד שעקץ קשישים וקשישות ברחבי ירושלים. השיטה: הצעיר לפי החשד המתחזה לאדם תמים המנסה לעזור להם להשתמש בכספומט, תוך כדי כך שניצל את תמימותם, משך אלפי שקלים מחשבונם ונעלם עם הכסף.



  • תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר" [email protected]

"בעקבות תלונה על עוקץ קשישים במכשירי כספומט בירושלים", מספרים במשטרת ירושלים, "פתחה המשטרה בחקירה מאומצת ממנה עלה, כי חשוד שהתחזה לאדם תמים 'טוב לב' המנסה לעזור לקשישים, בשנות ה 80 לחייהם, להשתמש בכרטיס האשראי בכספומט. החשוד נהג לערוב לקורבנותיו הקשישים בסמוך למכשיר הכספומט, נעמד מאחוריהם בתור וכאשר הם ניסו למשוך כסף מהכספומט הוא היה מתחיל, על פי החשד, לעזור להם במלאכת הוצאת הכסף והקבלה תוך שמנצל את תמימותם, ומקיש סכום כסף של 1,000 שקלים וגונב אותו".



במהלך החקירה, הצליחו החוקרים להתחקות אחר החשוד ולחשוף את זהותו – תושב מזרח ירושלים, בשנות ה-30 לחייו. בתחילת השבוע הוא נחקר ונעצר. החוקרים הצליחו לאתר את הכספים שנגנבו, פגשו בקורבנות והשיבו להם את כספם.

במשטרה מציינים כי כנגד בחשוד ניתנה הצהרת תובע על ידי יחידת התביעות של המשטרה ובית משפט האריך את מעצרו עד ליום 12.4 לצורך הגשת כתב אישום. "אנו עדים לצערנו לתרגילי עוקץ חסרי רגש כלפי האוכלוסייה הקשישה", נמסר מהמשטרה, "אליהם פונים העבריינים בדרכים שונות ומצליחים לגנוב את כספם. אנו שמחים שפעם נוספת הצלחנו לעצור חשוד שפגע ברכושם של בני הגיל השלישי, ולהשיב את הכסף המשמש למחייתם".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אלמונית

    כואב לי מאוד שעושקים את המבוגרים המסכנים שבקושי חיים,מנוולים שהשם ינקום.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר