אירוע ברל'ה בשבת בירושלים (צילום: ברל'ה)
אירוע ברל'ה בשבת בירושלים (צילום: ברל'ה)

היום, לראשונה במימון העירייה: פעילות חינמית לכל המשפחה

ג'אגלינג, משחקי קופסה ושעת סיפור: בין השעות 18:30-16:30, בשכונות הר חומה, פסגת זאב, גוננים וקרית היובל, תקיים העירייה פעילות חינמית שומרת שבת למשפחות הירושלמיות

פורסם בתאריך: 6.7.19 10:49

"אני מאחל לתושבי ירושלים שייהנו, יבלו וישמחו בחיק משפחותיהם, ומקווה שהפיילוט יצליח", כך אומר ראש העיר משה ליאון, לקראת הפעילות במימון העירייה שתקיים היום, שבת, בארבע שכונות בירושלים. "השבת היא ההזדמנות השבועית עבור משפחות צעירות לבילוי זמן איכות משפחתי. אני מוביל ומיישם בחודשים האחרונים מדיניות של הידברות בין נציגי העירייה השונים, מודל שמוכיח את עצמו ומצליח לייצר מרחבי מחייה מאפשרים לכלל האוכלוסיות בעיר. אני שמח שהצלחנו, לראשונה בירושלים, ליצור פעילות שומרת שבת שתאפשר למשפחות הצעירות שעות של גיבוש משפחתי ופסק זמן ממרוץ היום-יום".



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

הפעילויות, שיתקיימו בהר חומה – ברחוב שאול אביגור, פסגת זאב – בפארק מורנו, גוננים – בבית הופמן, וקרית היובל -בפארק דניה, יתקיימו תחת הכותרת 'שבת ירושלמית – פעילות עירונית שומרת שבת', והמשפחות הירושלמיות שיגיעו יוכלו ליהנות משעת סיפור לילדים, הפעלות ג'אגלינג, מתחם משחק קופסה ועוד.



על הבשורה הגדולה אחראים ראש העיר משה ליאון ומחזיק תיק המינהלים הקהילתיים אריה קינג (מאוחדים), אשר מוציאים אל הפועל פעילות עירונית שומרת שבת בשכונות ברחבי העיר.


משה ליאון (צילום: שלומי כהן)

משה ליאון (צילום: שלומי כהן)


כפי שפורסם ב"כל העיר", הפעילויות בשכונות יתקיימו במימון העירייה ובהשקעה של 1.2 מיליון שקלים עד לסוף שנת 2019. סדרת האירועים הללו יתקיימו בכל שבת, החל מהיום ועד לסוף שנת 2019. בעירייה מדגישים כי האירועים יימשכו גם בתקופת החורף, כשאז הם יתקיימו במינהלים הקהילתיים.



עוד מדגישים גורמים בעירייה כי "ירושלים הינה העיר הראשונה בארץ, העתידה לאמץ מודל פעילות עירוני בנושא השבת במרחב הציבורי, תוך כדי ניסיון שמירה הלכה למעשה על צביון העיר והשבת, זאת על מנת לחבר בין קהילות שונות בעיר".

כידוע, מוקדם יותר היום – בשעות הבוקר – ערכה תנועת התעוררות גם היא אירוע חינמי למשפחות הירושלמיות. האירוע – 'פאן בפארק' בשכונת גילה – היה מוצלח מאוד והגיעו אליו מאות מתושבי העיר. פעילויות השבת הללו מהוות בשורה של ממש עבור המשפחות הירושלמיות, שרבות מהן מחפשות בנרות מה לעשות עם הילדים בשבתות. הפעילויות השונות, כך מאמינים בעירייה ובהתעוררות, ישאירו בעיר את הירושלמים והן בהחלט מהוות אופציה ראויה וטובה לבילוי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמית חילונית בוכייה

    הזוי שתושבי העיר החילונים צריכים לממן מכספי המיסים שלהם פעילות "שומרת שבת". פשוט הזוי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר