קבוצת בית הכרם של מאמאנט ירושלים (צילום: באדיבות קבוצת בית הכרם)
קבוצת בית הכרם של מאמאנט ירושלים (צילום: באדיבות קבוצת בית הכרם)

קבוצת בית הכרם של מאמאנט ירושלים: "העצמה נשית אמיתית"

עופרי כהן, קפטנית קבוצת בית הכרם, שהפסידה השבוע בקרב על המקום השלישי, מדגישה: "ההצטרפות למאמאנט הוסיפה לי שמחה והעלתה אצלי את המודעות לאורח חיים בריא"

פורסם בתאריך: 22.6.17 11:04

ליגת מאמאנט ירושלים נכנסת לישורת האחרונה של העונה, ורגע לפני שהשחקניות יוצאות לפגרת הקיץ התקיים ביום שלישי האחרון משחק הגמר בין שתיים מהקבוצות הוותיקות בליגה – קבוצת אלון וקבוצת האקדמיה – ולאחר משחק צמוד מאוד ניצחה קבוצת אלון וזכתה באליפות המחוזית.

 

במשחק על המקום השלישי ניצחה קבוצת תל"י בית וגן את קבוצת בית הכרם, שסיימה את העונה במקום הרביעי. את קבוצת בית הכרם מאמנת מירב מיארה, אחות במרפאת קופת חולים כללית בבית הכרם בשעות היום ומאמנת כדורשת בשעות הערב, כשפרט לבית הכרם היא מאמנת גם את קבוצת האקדמיה.

אימהות קבוצת בית הכרם מספרות כי את דרכן לקבוצת הכדורשת הן מצאו דרך המרפאה השכונתית ולאחר ביקור אצל מיארה. "הלכתי לבדיקה במרפאה ובמהלך הבדיקה היא שאלה אותי אם אני מעוניינת לשחק כדורשת", משחזרת קפטנית קבוצת בית הכרם עופרי כהן, בת 31, ומוסיפה ש"הייתי באמצע בדיקה ולא היה לי מושג על מה היא מדברת. ככה היא מגייסת הרבה בנות. מירב היא אחות בבוקר ובערב פעילת מאמאנט".

אימהות קבוצת בית הכרם נפגשות לאימונים מדי יום חמישי בבית הספר תל"י בית וגן, והקבוצה מונה כרגע 10 שחקניות. לדברי כהן, הקבוצה לא עוסקת בשלב זה בפעילויות חברתיות כיוון שהקבוצה עדיין בשלבי גיבוש, אך האימהות כן מקיימות מפגשים גם מחוץ למגרש הכדורשת.

קבוצת בית הכרם של מאמאנט ירושלים (צילום: באדיבות קבוצת בית הכרם)

קבוצת בית הכרם של מאמאנט ירושלים (צילום: באדיבות קבוצת בית הכרם)

 

"הצטרפתי למאמאנט לפני שנתיים וזה הוסיף לי צבע וגוון חדש לחיים", משתפת כהן. "מעבר לפעילות הספורטיבית שחיפשתי לעשות, מצאתי קבוצה של אימהות מקסימות. אנחנו בקשר גם מעבר לאימוני הכדורשת ונפגשות לפעמים אחר הצהריים. נוצרה חברות אמיתית בין אימהות בגילאים מאוד שונים. זה ממש חיבר. ליגת מאמאנט היא ליגה שמאפשרת לאימהות לצאת לפעילות שבועית שהיא רק שלהן. יש בזה העצמה נשית אמיתית. מעבר לליגה בירושלים יש גם טורנירים ברמה ארצית ואפילו בינלאומית, ויש תחושה של ספורט נשי עוצמתי. זה מאוד מעצים ומחזק".

מה מסר שלך לנשים שרוצות להצטרף?
"כמו שאומר הסלוגן של מאמאנט – כל אחת יכולה. באמת. יש שילוב בין פעילות ספורטיבית לבין מפגש של אימהות שהוא מקסים וכיף".

איך מאמאנט תרמה לך באופן אישי?
"הייתי שקועה בעבודה ולימודים. אני מורה ובאמצע לימודים לתואר שני. וזה גרם לי לצאת ולעשות משהו נוסף. זה יצר אצלי עוד תחום בחיים. יש עבודה, לימודים ועכשיו, באותה הנשימה, יש גם את מאמאנט. ההצטרפות למאמאנט הוסיפה לי עוד עיסוק מעניין, הוסיפה לי שמחה והעלתה אצלי את המודעות לאורח חיים בריא".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר