בן מיזן, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)
בן מיזן, אוהדי הפועל ירושלים (צילומים: ברני ארדוב - מחלקת המדיה של הפועל ירושלים)

דעה | פוש אחרון: חזרת הקהל תדחוף את הפועל לעלות ליגה

ההדחה מהגביע תיתן לשחקנים ראש שקט להתכונן למטרה העיקרית בליגה - במקביל, האיחוד ביציעים יעניק להם דחיפה ואת הבטחון הדרוש במאבקי העלייה בפלייאוף

פורסם בתאריך: 17.3.21 22:51

אני עוקב בצורה אדוקה אחר ההתפתחויות האחרונות וחזרת האוהדים למגרשים. התרגשתי מאוד לראות את אוהדי הפועל ירושלים שפעם היו יריבים והיום מאוחדים ביציעים.

החזרה ליציעים משמחת ובעצם מבשרת את החזרה לשגרת חיי היום יום אחרי תקופת קורונה ארוכה בה היינו מחוץ לחוויית הכדורגל. אין ספק שהעובדה שאוהדי הפועל לא ראו את קבוצתם כמעט שנה גרמה להתפוצצות ביציעים בנצחון על רמת השרון משער של בן מיזן ובמיוחד לאחר המשחק. גם הספקנים שלפני חצי שנה לא היו מאמינים שיגיעו לראות את הפועל חזרו למגרשים כדי לראות את קבוצתם האהובה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אי אפשר שלא לזקוף לתוצאות החיוביות את המפגן המרשים שהראו אוהדי הפועל. הצלחה היא מדבקת וכולם רוצים להיות שותפים לה וזה טבעי לחלוטין. אני עוקב ושומע את הרעש התקשורתי סביב הקבוצה ואת ההתלהבות שיש ברשתות החברתיות סביב האדומים. אין לי ספק שהמקום הראשון בא הפועל נמצאת "עושה את שלו" ומשפיע על האוהדים וגורם לאווירה החיובית והמיוחדת שיש סביב הקבוצה בזמן הזה. גם אוהדים שאולי הרגישו בתחילת הדרך מרוחקים יותר או מנותקים, מרגישים עכשיו הרבה יותר מחוברים ולתוצאות יש השפעה מכרעת.

להצלחה יש אבות רבים וכולם רוצים להיות סביבה, אבל במקרה של כשלון הצוות המקצועי היה נושא באחריות. כאן המקום לתת מילה טובה לצוות המקצועי ולעומד בראשו זיו אריה שמצליח עד כה לעמוד לגמרי ביעדים שההנהלה הציבה לו וזה דבר לא קל.

אוהדי הקבוצה צמאים לליגת העל. זה מקומה הטבעי של הפועל ואני סמוך ובטוח שהפועל תעלה ליגה השנה ותשתלב היטב בליגה הראשונה שזקוקה לה לא פחות מאשD7 הפועל זקוקה לליגה של הגדולי9D.

הפועל היא קבוצה עם קהל אוהדים מסור וצבעוני, קבוצה עם מסורת ואני מייחל לרגע שבו כבר נשחק שם, כי זה כל כך מגיע לנו.

ההדחה מהגביע מול כפר שלם אולי מאכזבת, אך משאירה לאדומים להתמקד במטרה העיקרית בליגה כדי שחלילה לא יקרה משהו בלתי צפוי, כי אני מאמין בכל ליבי שהשנה זו השנה של הפועל ונעלה ליגה.

האדומים צריכים לקחת נקודות עד לפלייאוף בכוח, כדי לתת מרווח בטחון כי במשחקי הפלייאוף כל משחק הוא גמר גביע המדינה מול קבוצות שנלחמות על העלייה בדיוק כמו הפועל.

אם אני מסתכל קדימה, אני ממשיך את המסורת שהייתה גם בתקופתי בה הפועל הייתה בנויה על שחקני בית. אני שמח מאוד שהקבוצה הנוכחית בנויה על המון שחקני בית צעירים. שחקנים שגדלו במועדון תמיד ירגישו יותר שייכות ויתנו יותר למען הקבוצה ומגיע להם צ'אנס להמשיך ולהיות הבסיס גם בליגת העל. זה מה שמאפיין את הפועל.

בתור מי שהיה שחקן ולא חלק מהצוות המקצועי אני יודע בדיוק מה קורה בחדר ההלבשה בתקופה הזאת. עכשיו זה "המאני טיים", תקופה לחוצה מאוד והשחקנים צריכים לבוא "נקיים" בראש. אני בטוח שעם חזרת הקהל ליציעים הם יתנו לשחקנים את הכוח שהם צריכים ואת האמונה וידחפו אותם לסיום מתוק מאין כמוהו. הגיע הזמן שלנו לעלות ליגה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר