יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)
יוסי אבוקסיס, אוהדי בית"ר (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | שימו לב אוהדי בית"ר, זה דרבי – זה הזמן שלכם לעזור לשמור על ההגמוניה

למרות הניצחון על נס ציונה, יוסי אבוקסיס חייב להמשיך בייצוב משחק ההגנה ובשיפור החלק ההתקפי. לדרבי האדומים מגיעים, כרגיל, יהירים והדרך לניצחון צהוב עוברת בשליטה מסיבית ביציעים

פורסם בתאריך: 7.9.22 23:42

אחרי מפחי נפש בשני מחזורי הליגה הראשונים, שהסתיימו בתבוסות צורמות, ויכולת מזעזעת של שחקני בית"ר, הגיעה השטיח האמיתי של הליגה, נס ציונה ונתנה לבית"ר שלוש נקודות חשובות כמו אוויר לנשימה. אפשר להגיד שבית"ר נולדה מחדש. אז נכון שהיכולת במחצית הראשונה היתה קטסטרופלית, ובקלות בית"ר יכלה לרדת בפיגור, אבל למזלה עמדה מולה קבוצה חלשה, שלהערכתי תרד ליגה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


הבסיס של קבוצה טובה מתחיל מצמד בלמים יציב, קשר אחורי איכותי והתקפה טובה ולוחצת. לבית"ר בשני המחזורים הראשונים לא היו בלמים טבעיים וחזרתם של דגני ומחיאס ייצבה את ההגנה, שלא הייתה קיימת כלל קודם. בעקבות הניצחון על נס ציונה הצהובים שחורים מגיעים לדרבי עם אנרגיות אחרות ופחות לחוצים לאחר צמד התבוסות לנתניה ובאר שבע.
מנגד, הפועל ירושלים מגיעה במצב טוב יותר, ללא הפסד עד כה ולאחר ניצחון מוחץ 0:3 על אשדוד. מי שמאוד מרשים אותי אצל האדומים הוא הזר החדש ג'ורדן בוטאקה, שמשלב מהירות וטכניקה טובה, והוא יכול לעשות הרבה בעיות באגפים הבעייתיים של בית"ר בהגנה. שיפור משחק ההגנה, ביחד עם ההתקפה הקטלנית של בית"ר בהובלתו של הסילון דנילו אספרייה, יכולים להכריע את ההגנה הכבדה של הפועל ירושלים ולהביא לניצחון. יוסי אבוקסיס צריך לבסס את תוכנית המשחק שלו על משחק המעבר של שחקניו, כפי שקרה לא מעט נגד נס ציונה. זה כלי הנשק העיקרי שצריך להיות מודגש העונה אצל בית"ר כלומר, יציאה קדימה של ארבעה שחקני התקפה במהירות.
נקודה נוספת שאבוקסיס צריך לשים עליה דגש הוא על הפרקטיקה במשחק ההתקפה, חוסר פרגון ובעיקר חוסר חדות בסיומת מול השער מנעו מהקבוצה להבקיע עוד במחצית הראשונה נגד נס ציונה. שיפור בתחום זה יוביל את בית"ר לכבוש העונה הרבה שערים.
הדרבי הירושלמי תמיד אותי ריגש, ואחרי שבית"ר צברה את מלוא תשע הנקודות האפשריות בעונה שעברה, היא תרצה לעשות זאת גם העונה ולהמשיך לשמור על ההגמוניה בעיר. גם בעונה הקודמת הגיעה הפועל מעל בית"ר בטבלה והיתה יהירה וזחוחה. זו התחושה שיש לי גם היום מצד האדומים ואוהדיה וזה כרגיל טוב לבית"רים. הייתי רוצה לראות את טדי מלא באוהדים, כולל את אלה הגרים בירושלים, שיעשו טובה ויואילו בטובם להגיע למגרשים. זה נכון גם לצד האדום.
השבוע נוכחנו לראות את הוויכוחים בין שני המועדונים לגבי מחירי הכרטיסים. תמיד טענתי שכרטיסים צריכים להיות במחיר אחיד של 50 שקלים, אבל מצד שני אני גם בעד שאוהדים ירכשו מנוי. אז הגיע הזמן שאוהדי בית"ר יבינו שעדיף להם לעשות מנוי מאשר לשלם על כרטיס במחיר מופקע, כי זה לגמרי משתלם כלכלית, ובנוסף לכך זה יעזור לתקציב הקבוצה בניהול השוטף.
לסיום, אני רוצה לשבח את הקהל הבית"רי על העוצמות והדחיפה האדירה במושבה. הגיע הזמן שיתעסקו רק בכך ולא בדברים אחרים הפוגעים בתדמית האוהדים והקבוצה. כשכל הקהל מעודד יחד ורק מתעסק באנרגיות טובות – הוא הקהל הטוב בארץ. אוהדי בית"ר, ביום שני הקרוב יש לכם הזדמנות להוכיח לכולם שאני לא טועה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. הפועל קטנה ולא רצינית

    מה זה כל הדיבור הזה על הגמוניה . הפועל מיזם של כמה מאות אנשים שגייסו כמה גרושים ועלו לליגת העל ויתנדדו שנה למעלה שנה למטה. איפה הם ואיפה הפועל ת"א או חיפה אפילו חדרה וקרית שמונה. בניגוד לכל מה שליצנים חושבים מה שמחזיק אותם זה המאמן המוזר שלהם שמוציא מסלע עבש מים . בדרבי צריך לזהות מהר את המערך של זיו אריה ששחקנים בינוניים שלו ממושמעים מאוד ולמצוא את נקודת החולשה בלי לחטוף . בשחמט הזה אבוקסיס ינצח .

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר