שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)
שי אהרון, זיו אריה (צילומים: אורן בן חקון)

דעה | איך שגלגל מסתובב 

במשחקים האחרונים אנחנו רואים את השיפור שחל בקבוצה של זיו אריה לאחר פתיחת עונה רעה. המערכת מוכיחה שוב את יציבותה כשלא מיהרה להחליף את המאמן כפי שאחרות וודאי היו עושות - והתוצאות בהתאם

פורסם בתאריך: 7.1.24 23:19

במשחקים האחרונים אנחנו רואים את השיפור שחל בקבוצה של זיו אריה לאחר פתיחת עונה רעה והמערכת מוכיחה שוב את יציבותה שלא ממהרת להחליף את המאמן כפי שאחרות היו עושות

את סיכום הסיבוב הראשון שלי אתחיל עם ברכות לזיו אריה. זה מגיע לו – גם על השיפור שראינו במשחקים האחרונים ובעיקר על השיפור שראינו בראיונות הטלוויזיוניים שהוא "נאלץ" לעשות בסוף כל משחק. אין ספק שלא כל אדם נולד להתראיין, ואני בספק גדול שזיו אריה נהנה מהראיונות.

הוא בדרך כלל נראה סובל ומיוסר, ולכן עונה ביושר, אבל גם בחוסר סבלנות שיכולה להתפרש כיהירות והתנשאות כלפי שדרי הקווים. תמיד אהבתי וכיבדתי את יושרו הפנימי והיעדר הקלישאות ושמחתי לראות, יחד עם שאר אוהדי הפועל, את השיפור הניכר בראיונותיו. אני מקווה שימשיך לחייך ולהתבדח, כיוון שהדבר ילמד על הצלחות מקצועיות. עצה נוספת: גם במשחקים שנפסיד – אני ממליץ לו להישאר ענייני ולזכור שהוא מייצג את כולנו.

במישור המקצועי נראה כי הגלגל הסתובב ומשחקים שהיינו מפסידים בתחילת הסיבוב הופכים לניצחונות או תיקו. טוב שזה המצב, ושאנחנו לא בתוך סחרחורת הפסדים שלפעמים קשה מאוד לצאת ממנה. המערכת הוכיחה שוב את יציבותה וטוב שלא מיהרנו להחליף ולשנות כמו שהיו עושות קבוצות רבות שהיו נקלעות למצבנו.

חייבים להקדיש כמה מילים טובות לשחקנינו הצעירים, שהוזעקו למערכה והוכיחו שיש על מי לסמוך.

ברכות מיוחדות לנועם מלמוד שחזר לאחר מספר חודשים בהם לא היה ברור עתידו המקצועי ומאז שחזר התייצבה ההגנה ונראה שאף פעם לא עזב. חשיבותו גדלה עוד יותר לנוכח פציעתו המתמשכת של אונדז'יי באצ׳ו שהיה עוגן מרכזי שלנו עונה שעברה. במידה וגם באצ׳ו יחזור, הרי שיחד עם שחר פיבן ומלמוד נהנה ממרכז הגנה חזק ויציב.

לקראת חלון העברות של חודש ינואר שיפתח בשבוע הבא, נראה שיש לנו צורך בחיזוק במיוחד בחלק ההתקפי. מיעוט השערים שלנו מלמד על חסרונם של קשר שיכול ליצור מצבים, וגם שחקן כנף שיכול לעזור לחלוצים שלנו להגיע למצבים וגם לכבוש בעצמו. שחקן כמו אלן אוז׳ובולט שעוזב את הפועל תל אביב יכול מאוד לעזור לנו, גם אם זה על חשבון זר אחר כמו קאפיטה המהיר, אך משולל יכולות סיום. שחקן כדוגמת אוז'בולט הוא שחקן יקר מאוד לקבוצה ברמתנו ועל מנת לגרום לו לבחור בנו, נאלץ לשלם לו את הפרימיום. לדעתי הוא שווה את זה וכדאי להשקיע בשחקן אחד יקר מוכח, מאשר במספר שחקנים בינוניים וזולים יותר.

חלון ההעברות הקרוב יקבע את עתיד המשך העונה. יתכן שזאת לא עונה אבודה כפי שחששנו ועם מערכת חזקה כשלנו יחד עם חיזוק מתאים וכמובן טיפת מזל, נוכל להנות מרגעים יפים ומשמחים בתקופה קשה זאת.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר