גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)
גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

"אם לא ננצח את אשדוד, הניצחון נגד מכבי לא שווה כלום"

אחרי המופע המרשים מול סגנית האלופה, מתכוננת בית"ר לאשדוד (שני, 20:30), ומציבה יעדים: "רוצים לצאת לפגרה עם שלוש נקודות חשובות"

פורסם בתאריך: 26.8.17 19:08

לאחר הניצחון הגדול 0:3 על מכבי תל אביב ביום ראשון האחרון, תצא בית"ר לאצטדיון המושבה בפתח תקווה (שני, 20:30) ותארח את מ.ס. אשדוד של ראובן עטר. זה יהיה משחק הבית הראשון של הקבוצה העונה בליגה, והוא יתקיים באצטדיון בפתח תקווה – זכר למשחקי המכבייה שהתקיימו בחודש יוני האחרון באצטדיון טדי, בין היתר.

מבחינה מקצועית גילי לבנדה, שהעביר את אימוני הקבוצה השבוע, צפוי להמשיך עם אותו ההרכב שאיתו פתח נגד מכבי תל אביב, עם אריק סאבו בעמדת המגן הימני ואנטואן קונט בעמדת הבלם. מיקי סירושטיין, שהציג יכולת מצוינת בעמדת הבלם נגד סגנית האלופה, עשוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב גם נגד קבוצתו לשעבר, אך טל כחילה עדיין נלקח בחשבון, בשל היכולת הטובה שהוא מפגין באימונים. מרסל הייסטר ימשיך לקבל את הקרדיט באגף שמאל, לאחר שגם הוא שיחק מצוין נגד הצהובים-כחולים.

"אם לא ננצח את אשדוד, הניצחון נגד מכבי לא שווה כלום", טוען גורם בקבוצה ומוסיף: "נבוא ונשחק את הכדורגל ההתקפי שלנו, כי אנחנו שווים שערים. הניצחון של שבוע שעבר גם קירב אותנו יותר לקהל וחיבר אותנו אליו מחדש, ולכן אני חושב שהאצטדיון יהיה מלא והקהל ידחוף אותנו לניצחון".

עוד מחשבה מבחינת הצוות המקצועי נוגעת לסגנון המשחק מול הקבוצה מעיר הנמל הדרומית, שצפוי להיות שונה מזה שהתפתח במשחק מול מכבי תל אביב, משום שהפעם בית"ר תהיה זו שתצטרך ליזום ולנסות לפרוץ את הקישור המעובה ואת ההגנה הצפופה של אשדוד. לכן שוקלים בקבוצה לפתוח עם שני חלוצים במושבה. אם אכן כך יקרה, ואנתוני וארן יהיה זה שיפתח לצידו של איתי שכטר, מי שירד לספסל הוא ז'אורז'יניו. חן עזרא ועידן ורד, שהציגו יכולת נפלאה מול חניכיו של ג'ורדי קרויף, ימשיכו לתת את הטון בחלק ההתקפי.

"לאשדוד יש שחקנים מעולים", טוען שחקן בקבוצה בשיחה עם 'ספורט כל העיר'. "אני חושב שדן ביטון שחקן מאוד מוכשר. גם גדי קינדה הוא שחקן טכני מאוד, נצטרך להיזהר ממנו וגם ממאוריציו קורדיירו שהגיע מקריית שמונה. נצטרך לשים עליהם עין וכמובן לשחק את המשחק שלנו – יש לנו התקפה מצוינת ששווה לפחות שני שערים במשחק".

 

גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

גיל לבנדה (צילום: שרון בוקוב)

בבית"ר מודעים היטב לחשיבות המשחק נגד הקבוצה של ראובן עטר, שכן לאחריו הקבוצה תצא לפגרת הנבחרות, שתימשך שבוע. הצהובים-שחורים רוצים מאוד לצאת לפגרה ברגל ימין, עם ניצחון. בהתאם לכך, עבדו השבוע אנשי צוות המקצועי על הצד המנטלי וניסו 'להוריד את השחקנים לקרקע', כדי להבטיח שיתרכזו אך ורק במשחק ביום שני. עוד יודעים בבית"ר כי אחרי מ.ס. אשדוד מצפים לקבוצה עוד שלושה משחקים 'נוחים' על הנייר, מול מכבי פתח תקווה, הפועל חיפה ועירוני קריית שמונה. בשנה שעברה הגרלת המשחקים הייתה דומה לזו שנקבעה השנה, אלא שאשתקד, עד למפגש נגד הקבוצות הגדולות איבדה הקבוצה נקודות חשובות נגד הקבוצות הקטנות. הפעם מקווים בקבוצה שתסריט כזה לא יחזור על עצמו.

"המשחק נגד אשדוד מאוד חשוב לנו, כי אנחנו רוצים להמשיך עם המומנטום החיובי", טוען גורם בקבוצה ומוסיף: "אנחנו רוצים לצאת לפגרה עם שלוש נקודות חשובות, כי אנחנו יודעים אילו משחקים מצפים לנו בהמשך".

"אנחנו זוכרים היטב מה קרה לנו בשנה שעברה נגד מ.ס. אשדוד, ואנחנו באים במטרה לנצח", טוען שחקן בקבוצה בשיחה 'עם ספורט כל העיר' ומוסיף: "הוכחנו שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה גדולה במשחק אחד. נצטרך לדעת להתעלות על עצמנו ולקחת נקודות גם נגד אשדוד, ואני מאמין שזה מה שיהיה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר