עידו אקסברד (צילום: אילן אסייג)
עידו אקסברד (צילום: אילן אסייג)

עידו אקסברד: "הפועל קטמון? הכל תלוי בנו, אנחנו רוצים לנצח"

חלוץ הפועל תל אביב לא מתרגש לקראת המשחק מחר (שישי) נגד קטמון באצטדיון המושבה: "לא מסתכלים על היריבה"

פורסם בתאריך: 26.10.17 12:02

עם מצב רוח חיובי ואמונה עצמית תשחק מחר (שישי) הפועל קטמון נגד הפועל תל אביב (15:00 באצטדיון המושבה) ותנסה לייצר לעצמה מומנטום ולרשום ניצחון ליגה שני ברציפות, ואולי עוד יותר חשוב – להעמיק את המשבר של האדומים מתל אביב, שמגיעים עם רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון – שלושה הפסדים (כולל אחד בגביע הטוטו באמצע השבוע) ותיקו.

השוער ברק לוי, שסובל מפציעה בצלעות – זכר למשחק בעילוט נגד אחי נצרת, בספק ורק בסמוך לשריקת הפתיחה יוחלט אם הוא יפתח, כשאם לו יקבל את המקום בהרכב אבירם זיאת הצעיר.

הפועל תל אביב, כאמור, מחפשת אנושות ניצחון כדי לסיים את המשבר. חלוץ האדומים מתל אביב עידו אקסברד מתייחס למפגש נגד קטמון ואומר: "אחרי ההפסד בגביע הטוטו אנחנו רוצים לחזור לליגה באנרגיות חיוביות. הפועל קטמון? הכל תלוי בנו, אנחנו רוצים לנצח ולחזור למסלול הנכון. במצב שלנו, אנחנו לא מסתכלים על היריבה".

קטמון מנגד מגיעה למשחק במצב רוח טוב אחרי הניצחון 2:3 מול עירוני נשר ביום שני, כשבמשך 85 דקות סיפקה הקבוצה את משחקה הטוב ביותר העונה והוליכה כבר 0:3, אך אז חל רפיון בהגנה והקבוצה ספגה שני שערים אך לא איבדה את הניצחון.

"לא היה משחק גמור יותר מהמשחק הזה", אומר שחקן בקטמון ומוסיף: "שחקני נשר לא הגיעו ל־20 מטר מהשער שלנו עד הדקות האחרונות. זה היה צריך להיגמר שש או שבע לנו".

גם המאמן ליאור זדה התייחס לרפיון בדקות הסיום ואמר ל"ספורט כל העיר" (באמצעות צוות המדיה של האתר הרשמי של הפועל קטמון ירושלים): "יש הרבה מאוד דברים שלא צריכים לקרות, אבל הם קורים בכדורגל. אני מעדיף להתייחס ל־85 הדקות שהיו פנטסטיות, מבלי להקל ראש בדקות האחרונות שבהן היינו בטוחים מדי, ולכן עשינו טעויות. בגדול, צריך ללמוד מזה, אבל אני שמח שהגענו לרגע הזה, כי חיכינו לשלב שבו נרגיש בטוחים בעצמנו ונתחיל לטפל בעניין".

זדה התייחס גם ללחץ ששרר במועדון בשל התוצאות החלשות ואמר: "אנחנו שמחים שיש לחץ, זה אומר שמצפים מאיתנו. בכדורגל יש לחץ, כך זה בכל מקום, וצריך להתמודד איתו. להגיד שהרגשנו את זה, אני או השחקנים? לא, אנחנו די מנותקים מהסביבה, אבל אנחנו מודעים לציפיות ומודעים לאכזבה מהתוצאות שהיו עד היום. השחקנים התמודדו עם זה מצוין, ושטפו את המגרש 85 דקות".

למרות שהקבוצה כבשה שלושה שערים (שליש ממספר השערים שכבשה עד כה), התקפת הקבוצה ממשיכה להיות מופע של איש אחד – ג'ורג' אקפביו שכבש שני שערים, בעוד החלוצים האחרים עדיין לא מספקים את הסחורה, במיוחד רן יצחק שהפך במשחקים האחרונים לשחקן ספסל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. לב אדום מקטמון

    עידן אקסברד יהיר ושחצן. הכל היה תלוי בקטמון עם קצת מזל והגנה טובה היו משפילים את היהירות שלך. דרך אגב באיזו דקה נכנסת לשחק? זה כנראה שאת ממש שחקן טוב…..

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר