אלי בן רימוז’, יוסי סאסי (צילומים: ארנון בוסאני, עידו צימרמן)
אלי בן רימוז’, יוסי סאסי (צילומים: ארנון בוסאני, עידו צימרמן)

בן רימוז' נגד סאסי: "לפני 25 שנה אמרתי שהוא ירסק את הפועל"

חלוץ העבר האגדי ממשיך ויורה: "צריך להחריב את האגודה הזו מהיסוד, ולהתחיל כמו קטמון שבנתה את עצמה מליגה ג'"

פורסם בתאריך: 29.11.17 18:35

שבוע נוסף עבר, והפועל ממשיכה לשוטט בעידן אי-הוודאות. משכורות חודש אוקטובר לא נראות באופק, אך השחקנים, בינתיים, ממשיכים להגיע לאימונים ולמשחקים.

אבל נדמה שזה ממש לא משנה, כי עתידם של הסאסים, כאמור, לוט בערפל, ההווה לא נראה מבטיח, ואם כל זה לא מספיק, אז נראה כי גם העבר, או נכון יותר לומר שחקני העבר של הפועל ירושלים, איבדו עניין במועדון תחת הנהגתה של משפחת סאסי.

אחרי שבשבוע שעבר תקף מישל דיין ב"כל העיר" את יוסי סאסי על כך שהוביל את הפועל ירושלים לאבדון, השבוע נשמעים דברים דומים ואף חמורים יותר מפי סמל עבר נוסף – אולי הסמל הכי גדול שידעה הפועל ירושלים בתולדותיה – חלוץ העבר האגדי אלי בן רימוז'.

"אני לא מתפלא שהפועל בליגה א'", אומר בן רימוז' בשיחה עם "ספורט כל העיר". "כבר לפני 25 שנה, וזה מופיע אצלכם בארכיונים, אמרתי על יוסי סאסי שהוא ירסק את הפועל. צריך להחריב את האגודה הזאת מהיסוד, ולהתחיל כמו קטמון, שבנתה את עצמה מליגה ג'. מזמן הפסיק לכאוב לי כי אני לא קורא עיתונים, לא עוקב אחרי הקבוצה ולא מדבר עם אף אחד עליה. מזמן צפיתי את העתיד, לכן אני נשמע כבר כמו תקליט שחוק. לא היה לי ספק שזה מה שיהיה. אני טענתי שמאז שחיסלו את מגרש קטמון חיסלו את האגודה, ומשם והלאה זה רק הלך והידרדר. בכל מקרה, עדיף שסאסי יפרק את הכל, ושמישהו, אם יש אחד כזה, יבוא וייקח את המועדון מלמטה, אחרת הם ירדו עוד ליגה".

"לא יודע אם נשארו אוהדים להפועל", ממשיך בן רימוז', "ואם נשארו, אז לא נשאר להם לב. אני מתפלא עליהם: גם אם נשאר קומץ, למה הם לא התארגנו? ואם החלו במחאה, למה לא המשיכו? הרי כולם ידעו, מהרגע שסאסי לקח את הקבוצה, שהתוכנית שלו היא לקבל כסף על המגרש. כולם ידעו מזה ושתקו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. קטמון זה הפועל

    אדון בן רימוז
    אתה באמת לא מעודכן.
    לא צריך ״להתארגן מחדש מליגה ג כמו קטמון ״
    האוהדים של הפועל ירושלים כבר התארגנו והקימו את הפועל החדשה שפורחת משנה לשנה ותהיה בליגת העל בקרוב.
    קטמון זה הפועל ירושלים !!!

  2. שלום צ'ארלי פרץ

    כשבן רימוז' ימונה לתפקיד יושב ראש הקבוצה – מכאן הדרך לליגת העל ! ! !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר