"ננצח ונעלה לסיבוב הבא" - בית"ר נגד באטב פלובדיב (צילום: אורן בן חקון)
"ננצח ונעלה לסיבוב הבא" - בית"ר נגד באטב פלובדיב (צילום: אורן בן חקון)

רק 1:1 לבית"ר נגד באטב פלובדיב, מימר: "חוסר ריכוז בהגנה"

טל כחילה נתן לבית"ר יתרון בדקה ה-11, אך יוסיין כבש לזכות באטב שער חוץ יקר אחרי טעות בהגנה. לבולגרים יספיק תיקו אפס בגומלין כדי לעבור. המאמן מוסיף: "אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לכבוש כמעט בכל מגרש"

פורסם בתאריך: 13.7.17 23:04

התפאורה היתה מושלמת, כש-11,000 אלף אוהדי בית"ר הפכו את אצטדיון המושבה בפתח תקוה לבית חם ואוהב, אבל על כר הדשא השיגו הערב (חמישי, 13.7) שחקני הקבוצה רק 1:1 נגד באטב פלובדיב הבולגרית במשחק הראשון מבין שניים במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.

התיקו הזה מעמיד את בית"ר בסכנת הדחה ממשית מהמפעל כבר בסיבוב המוקדמות השני, כשלמעשה לבולגרים יספיק 0:0 במשחק הגומלין כדי לעבור לשלב הבא ולהדיח את בית"ר.

הגומלין, בכל מקרה, לא צפוי להיות פשוט, בדרך אם לוקחים בחשבון שבאטב הקשתה הערב מאוד על בית"ר והצליחה להשיג את המטרה שעמדה לנגד עיניה – להעביר את ההכרעה לבולגריה.

"זו לא תוצאה שציפינו לה", הודה בסיום המאמן שרון מימר. "הגענו להמון מצבים טובים וזה לא נכנס. אם נגיע לכמות כזו של מצבים, בטוח שהתוצאה תהיה הרבה יותר טובה בבולגריה. אמנם ספגנו שער חוץ וזה חבל, אבל אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לכבוש כמעט בכל מגרש. אני חושב שאנחנו יותר טובים מהם. לצערי נעקצנו, אבל יש עוד מחצית. אני חושב שפתחנו טוב, אבל מאכזב שאיכזבנו את הקהל הגדול שלנו".

"איבדנו שחקנים טובים מאוד כמו איינבינדר ורואדה", ציין מימר והוסיף: "אבל הבאנו שחקנים לא פחות טובים לדעתי. אם נצטרך להביא עוד שחקנים אז נביא. שילמנו על חוסר ריכוז בהגנה. אבל אני לא חושב שההגנה היא הבעיה שלנו כי ההגנה מתחילה בהתקפה. אם היינו מנצלים 30 אחוז מהמצבים היינו מדברים על 1:4. אני בטוח שמי שיבוא איתנו לבולגריה ייצא שמח".

אנחנו יותר טובים - שרון מימר

אנחנו יותר טובים – שרון מימר

 

הקפטן איתי שכטר הוסיף: "זה משחק מאוד מוזר. הגענו להמון מצבים. הזזנו את הכדור טוב. לא זוכר שהגענו פעם לכמות כזו של מצבים. בפעולה האחרונה היינו לחוצים קצת. אני מאמין בקבוצה שלנו שנוכל לנצח שם. הדברים טיפה פחות הולכים אבל הגולים יגיעו".

הקפטן החמיא לאוהדים על תצוגת העידוד באצטדיון המושבה: "הקהל נתן הצגה. האוהדים שלנו נראים כמו קהל של שלב בתים בליגה האירופית. היינו עדיפים עליהם, אבל עקצו אותנו. קבוצה שרוב הזמן תוקפת כמונו היא יותר חשופה. עם הזמן נצטרך לשים לב לזה ולדעת לשפר והשתפר. היום נענשנו ובשבוע הבא אני מקווה שהם ייענשו. היום היינו לא חדים, וזה בלט אצלי במיוחד. מקווה להחזיר לקבוצה ולמועדון על ההחמצות שלי".

במחצית הראשונה בית"ר אמנם שלטה בכר הדשא, אבל היתה זו שליטה אופטית בלבד, כשאת מרבית הבעיטות לעבר השער של באטב, בעטו שחקני בית"ר מטווחים של 30-20 מטר. גם השער שכבש טל כחילה נכבש באדיבותו הרבה של השוער הבולגרי, שיצא רע מאוד לכדור קרן שבעט חן עזרא. תפס אוויר ואפשר לבלם לנגוח בקלילות את שער הניצחון.

כשההזדמנויות הגדולות כבר הגיעו, הצליחו שחקני ההתקפה של בית"ר לפספס אותן ברשלנות. כך קרה בדקה ה-29 כשאיתי שכטר קיבל כדור מצוין מעידן ורד אך בעט ברשלנות מעל השער. דקה לסיום המחצית הראשונה הגיע תורו של ורד להחמיץ. הקשר קיבל כדור ענק מקלאודמיר אך הבעיטה שלו נהדפה על ידי השוער האורח.

שער שלו לא הספיק - טל כחילה

שער שלו לא הספיק – טל כחילה

 

***

***

הבולגרים מצידם החלו להעז ככל שנקפו הדקות, כשההזדמנות הטובה שלהם הגיעה בדקה ה-35, כשטודור נדלב, כוכב הקבוצה, קיבל כדור מצוין ברחבה, אך כשהוא ניצב מול בוריס קליימן פספס הבולגרי את ההזדמנות ובעט החוצה.

גם במחצית השנייה שלטה בית"ר במגרש ואף הגיעה למצבים ממשיים לכיבוש שער, אך החמיצה בשלומיאליות. הבולגרים, מצידם, ניסו להפתיע עם כדור ארוך לעבור שחקני ההתקפה שלהם.

ההכרעה בשבוע הבא - בית"ר נגד באטב

ההכרעה בשבוע הבא – בית"ר נגד באטב

 

בדקה ה-73 הוכיחה ההגנה הבית"רית, שוב, עד כמה גדול החור שהשאיר אחריו חסוס רואדה. כדור עומק מצוין השאיר את קרום סטוינאוב הבולגרי מול בוריס קליימן, השוער הבית"רי הדף את הבעיטה הראשונה אך סרקן יוסיין הקדים את ההגנה הצהובה וגלגל את שער השוויון.

יוסי בניון, שנכנס כמחליף במחצית השנייה שלח בדקה ה-81 כדור מצוין למרסל הייסטר, המגן השמאלי הקפיץ מעל השוער אך פספס את המסגרת. ארבע דקות לאחר הפציץ בניון את השער, השוער הבולגרי הדף את הכדור לרגליים של ורד, שניצב לבדו מול השער אך הצליח, איכשהו, להחמיץ.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר