מלחמה על כל גדור - יוסי בניון במשחק נגד ואשאש (צילום: אורן בן חקון)
מלחמה על כל גדור - יוסי בניון במשחק נגד ואשאש (צילום: אורן בן חקון)

בית"ר מוכנה לגומלין נגד ואשאש: "אם נעוף זה ישנה את כל התוכניות"

הקבוצה תצא מחר (שלישי) למשחק הגומלין במוקדמות הליגה האירופית (חמישי) בידיעה שכמעט כל הפסד ישלח אותה הביתה מוקדם מהצפוי: "אסור לנו להפסיד. נקודה"

פורסם בתאריך: 3.7.17 13:04

לאחר הניצחון הדרמטי נגד ואשאש ההונגרית במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, תצא בית"ר מחר, שלישי (4.5), למשחק הגומלין בהונגריה כשהיא יודעת שהפסד ישלח אותה הביתה.

 

הטיסה להונגריה תצא מנתב"ג בשעה 20:00 בערב, כך שבית"ר צפויה לנחות בבודפשט בחצות (שעון ישראל), שם יזכו השחקנים לארוחת ערב לילית. בבוקר יום רביעי תקיים הקבוצה אימון שחרור קל, כשאת האימון המסכם תערוך בית"ר בשעות הערב באצטדיון פרנץ סוסה, שם יתקיים המשחק ביום חמישי (21:30).

כאמור, בית"ר מגיעה אל משחק הגומלין עם יתרון שברירי, כשכמעט כל הפסד יסיים את דרכה באירופה מוקדם, זאת בשל הניצחון הדחוק שהשיגה הקבוצה במשחק הראשון, שבו, כזכור, היא פיגרה 3:1 עד לדקה ה־88 אך הצליחה לנצח בזכות שלושה שערים תוך ארבע דקות, שניים מהם בתוספת הזמן.

"מזל שחזרנו וניצחנו, אחרת העונה היתה נגמרת לנו מהר מהצפוי", מציין גורם בבית"ר ומוסיף ש"אנחנו חייבים להשלים את העבודה ולעבור לסיבוב הבא. בקבוצה הושקע העונה כסף רב ואם נעוף מאירופה זה ישנה את כל התוכניות. נצטרך להיות מרוכזים ולגמור את הסיפור כי אנחנו קבוצה טובה יותר".

יעקב בריהון, אריק סאבו ועידן ורד חוגגים את המהפך (צילום: אורן בן חקון)

יעקב בריהון, אריק סאבו ועידן ורד חוגגים את המהפך (צילום: אורן בן חקון)

 

כך או כך, החלק האחורי, שספג כאמור שלושה שערים, צפוי לעבור שינוי, כשהמאמן שרון מימר שוקל מספר אפשרויות. הראשונה, הצבתם של דן מורי וטל כחילה במרכז ההגנה, מה שיאפשר לו להחזיר את דוד קלטינס לקישור האחורי. אופציה נוספת שנלקחת בחשבון הינה מערך של שלושה בלמים – כשאז מורי, כחילה וקלטינס ישחקו יחדיו בחוליה האחורית.

"מצפה לנו משחק לא קל", מציין גורם בבית"ר. "ואשאש קבוצה מצוינת עם מאמן גרמני שדוגל במשמעת טקטית גרמנית טיפוסית. הם קבוצה מאוד פיזית ובמשחק הראשון התקשינו להתמודד עם הפיזיות הזו ועם הצפיפות במרכז המגרש. אני חושב שמה שהכריע לטובתנו את המשחק זה הכושר הגופני העדיף והחום, שעבד לטובתנו".

"יצאנו בשן ועין מהמשחק הראשון", מוסיף גורם בצוות המקצועי של בית"ר. "כעת, כמובן, אסור לנו להפסיד. נקודה. במשחק הראשון לא היינו מספיק אגרסיביים ולא מספיק מחויבים במשחק ההגנה ואנחנו עובדים כדי לתקן את הדברים הללו לקראת הגומלין".

אותו גורם מוסיף ומציין כי "גם אם חלילה נעוף העונה שלנו לא תהיה גמורה. תהיה אכזבה אבל זה חלק מהמשחק. זה לא שקיבלנו קבוצה של דייגים. בכל מקרה אנחנו לא נשנה את הסגל ולא נשחרר אף אחד. יש לנו מטרות בליגה ואנחנו צריכים סגל חזק כדי להצליח".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר