כביש גולדה מאיר רמות (צילום: שלומי כהן)
רמות (צילום: שלומי כהן)

תיקון תקלה בשבת? חברת החשמל לתושב רמות: "אין אישור של רב". האזינו להקלטת השיחה

תושב רמות ואביו בן ה-83 נותרו ביום שישי בערב מספר שעות ללא חשמל בשל תקלה - כשהם התקשרו לחברת החשמל נמסר להם שאין באפשרותם לשלוח טכנאי. הסיבה: "אין אישור מהרב". האזינו

פורסם בתאריך: 16.2.20 17:56

"איראן זה כאן". תושב שכונת רמות בירושלים, שמתגורר עם אביו כבן ה-83, פנה ביום שישי ב-16:00, לחברת החשמל, בעקבות תקלה שהובילה להפסקת חשמל. בחברת החשמל סירבו לשלוח טכנאי בטענה כי "אין אישור מרב".  רק לקראת השעה 22:00 נשלח טכנאי שתיקן את התקלה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 


בשיחה, אותה הקליט התושב, הובטח לו שתוך שלוש שעות צוות מטעם החברה יגיע לביתם לתקן את התקלה, אך בשיחה נוספת שבוצעה למוקד הובהר לו על ידי נציגת החברה כי הצוות יוכל להגיע לביתו רק במוצאי השבת. התושב, שחשש לשלומו של אביו הקשיש, דרש הבהרות מנציגת החברה תוך שהוא מבהיר את הסיכון הכרוך בכך שהתקלה תטופל רק במוצ"ש.

"אני גר בשכונה שנחשבת לחרדית, הזמנתי בעבר אנשי מקצוע בשבת ואף אחד לא זרק אבנים ולא שום דבר", מספר התושב בשיחה עם "כל העיר", "אבא שלי, כבן 83, נמצא בחושך, בדירה עם מדרגות שהוא יכול ליפול שם ובקור. כשהתקשרתי אליהם שוב ב-19:30 הם אמרו לי שהם לא יגיעו כי הם לא נכנסים לשכונה, אמרתי להם 'איראן זה כאן'. לא האמנתי שהם לא שולחים טכנאי בשישי בערב, לא האמנתי שאבא שלי ואני נהיה בדירה חשוכה כל השבת".

התושב מספר כי ביום שישי בערב, בשעה 21:50, הגיע עובד של חברת החשמל כדי לתקן את התקלה: "פתחתי לו את שער הכניסה ואז הוא תיקן את התקלה".

התושב מתאר: "הרגשנו חסרי אונים וחסרי ביטחון. אני מאוד מאוכזב שלקח להם כל כך הרבה שעות לשלוח עובד, הם עשו לי את זה ממש בחסד, עד הרגע האחרון אמרו לי 'לא', ופתאום החליטו לשלוח לי טכנאי. חברת החשמל לא בדיוק 'איתך בכל רגע'".

המקרה הגיע לידיעת קבוצת "הרוב החילוני" שפרסם את האירוע בדף הפייסבוק. יקי הרץ, מנהל הקבוצה, אומר ל"כל העיר" כי "היום זה בשכונת רמות ומחר בבית הכרם. ירושלים נכבשת אט-אט לשלטון הדת במקום להשאר דמוקרטית ויהודית כאחד. מי היה מאמין ששכונה של עשרות אלפים רבים תהיה נצורה בסופ"ש? אדם בן 83, שבנו צריך להתחנן לחברת החשמל שישלחו טכנאים בשישי בערב? הרב הוא זה שמחליט? אנחנו בקבוצת הרוב החילוני נמשיך להיאבק על ירושלים כך שתשאר של כולן ושל כולם".

מחברת החשמל נמסר בתגובה לפניית "כל העיר": "התקלה נפתחה במוקד בשעה 16:34. צוות שנשלח למקום הגיע אחרי כניסת השבת, אחרי שברחוב כבר הוצבו מחסומים שמנעו את הגישה ללקוח. בוצעו ניסיונות ליצירת קשר עם הלקוח ללא הצלחה, מכיוון שזה חסום לשיחות מטלפון לא מזוהה. לאחר שהגיעה פנייה נוספת בשעה 22:30 נשלח צוות למקום, תוך הנחיית הלקוח להסיר את החסימה לשיחות חסומות. הלקוח ואדם נוסף שחיכו במחסום ליוו את הצוות למקום והתקלה תוקנה. חברת החשמל תבדוק את הסוגיה לגבי השיח של המוקדן. חברת החשמל פועלת ומתקנת תקלות 24 שעות, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה. עם זאת, בחלק מהיישובים החרדיים יש תיאום עם המשטרה, שמטפלת בכניסת העובדים שלנו במהלך השבת וחגי ישראל ליישובים לצורך טיפול בתקלות. חברת החשמל פועלת תמיד עם הקהילה ומכבדת את רגשות הלקוחות שלנו, מהאוכלוסיות השונות וצרכיהן".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

9 תגובות
  1. ירושלמי

    נמאס מירושלים
    הפגנות ביקור נשיאים ימי ספורט תהלוכות
    אי אפשר כבר לחיות בעיר הזאת
    אם היה לי מקום עבודה אחר
    מזמן הייתי טס מכאן

  2. שם

    כל מי שלמד הלכה יודע שאם נפל לכל השכונה או אפילו לרחוב או לבנין החשמל חובה להחזיר את זה וזה מצד ספק פיקוח נפש לחולים תינוקות וזקנים.
    אם הרב (מי הוא) פסק שאסור (זאת בהתאם לפרטים המפורסמים) הרי שהוא איננו רב.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חוצפה שאין כדוגמתה מי זה רב השכונה זה פיקוח נפש בן אדם בן 83 עוד מעט יסגרו את השכונה בשבת מה זה צריך להיות תירוצים של חברת החשמל מי זורק עליהם אבנים חייבים לתת לזה פרסום ענק בתקשורת עצוב שתושבי השכונה אט אט נתונים לגזרות הרב

  4. נמר

    חוצפה שאין כדוגמתה מי זה רב השכונה זה פיקוח נפש בן אדם בן 83 עוד מעט יסגרו את השכונה בשבת מה זה צריך להיות תירוצים של חברת החשמל מי זורק עליהם אבנים חייבים לתת לזה פרסום ענק בתקשורת עצוב שתושבי השכונה אט אט נתונים לגזרות הרב

  5. הזועם החרדי

    חראות החרדים האלה כן מה הקשר חרדים החרדים חסמו את הדרך לרכב של חברת חשמל ?!!! אותה אישה שלא תשתמש בשום שירות חרדי לא ביד אליעזר לא בזכרון מנחם לא בארגון ידידים לא בשום גמח שהיא תבין טוב ארץ ישראל ניתנה לעם ישראל כן כן אותו עם שקיבל את תורה ולא איזה גויה אנטישמית

  6. גד

    לא הבנתם הרב לא אסר את התיקון הנדרש המוקדנית טיפסה על ההר הזה ואמרה שאין אישור מרב צוחקת על החרדי ;והרוב החילוני מוזמן לתקן את הנזק הזה …חחחחה
    טוב אז הרובוט מודיע שתגובה כזו קיימת ובודאי כבר שלצתי אותה פעם אחת מבטיח קראתי את כל התגובות ואין תגובה כזו

  7. מייק

    לא ייאמן!! רמות מעולם לא הייתה דתית, בבסיס שלה הייתה חילונית בכלל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר