מגדל רם (הדמייה: יח"צ פרונט)

מגדל רם בגבעת שאול ירושלים: דניה סיבוס זכתה במכרז לביצוע הפרויקט

על אף המשבר ואי הוודאות הכללית במשק נחתמה לאחרונה עסקת נדל"ן בהיקף צפוי של כ-106 מיליון ₪. העסקה נחתמה בין היזמים לבין חברת דניה סיבוס על חוזה קבלן ראשי לביצוע עבודות הבניה בפרויקט מגדל רם בירושלים

פורסם בתאריך: 1.4.20 15:21

על אף משבר הקורונה אשר נותן את אותותיו על כלל תחומי הפעילות במשק, מדווחים היזמים של פרויקט "מגדל רם" בגבעת שאול בירושלים כי חתמו לפני כשבוע עם חברת דניה סיבוס על חוזה קבלן ראשי לביצוע עבודות הבניה בפרויקט מגדל רם בירושלים בהיקף צפוי של כ-106 מיליון ₪.

מלבד ביצוע עבודות הקמת השלד וביצוע עבודות הגמר בשטחים המשותפים בפרויקט, תפקח דניה סיבוס גם על קבלני המערכות בפרויקט כגון חשמל, אינסטלציה, מיזוג, בטיחות אש ועוד בסך נוסף של כ-70 מיליון ₪.

מגדל רם לובי (הדמייה: יח"צ פרונט)

במסגרת הליך מכרז לבחירת קבלן הביצוע, גברה דניה סיבוס על שש צעות של חברות ביצוע שונות, חלקן מהגדולות במשק וזכתה בחוזה. מגדל רם, בנין העסקים והמשרדים החדש בעיר, שוכן על ציר רחוב כנפי נשרים בגבעת שאול וישמש מוקד לעסקים ומסחר מהגדולים והחזקים בירושלים.

את הפרויקט יזמו חברת יהודה רחמים וחברות ניבו ופרמיו השקעות והוא כולל 5 קומות תת קרקעיות לכ-520 מקומות חניה ומגדל משרדים בן 18 קומות. סה"כ שטחי הבניה של הפרויקט כ-47,000 מ"ר.

נכון להיום, הסתיימו עבודות החפירה והדיפון שארכו מעל לשנה ובהיקף כספי של כ-11 מיליון ₪, ודניה סיבוס נכנסה לאתר לפני ימים אחדים. משך העבודות צפוי להיות פחות משלוש שנים.

מגדל רם (הדמייה: יח"צ פרונט)

היזמים מדווחים כי נכון להיום נמכרו כ-8,500 מ"ר משרדים בשטחים שונים בהיקף כספי כ-100 מיליון ₪. בין הרוכשים נמצאים משרדי עורכי דין ורו"ח וכן יועצים שונים מענף הבניה מירושלים והסביבה שרכשו משרדים בהיקפים שונים בטווח של 150-500 מ"ר. בנוסף רכשה חברת המזרח החזקות מתל אביב, יבואנית לנדרובר, שתי קומות שלמות תמורת כ-32 מיליון ₪.

על אף המשבר ואי הוודאות הכללית במשק שמחים היזמים לדווח כי עסקה אחרונה נחתמה בשבוע החולף.

את הפרויקט מתכנן האדריכל אמציה אהרנסון, ליווי פיננסי ע"י בנק לאומי ואת היזמים מייצג משרד עו"ד יואב לוי ושות'.


חזרה לשגרה? עסקאות חדשות למשרדים בפרויקט מגדל רם בירושלים.

שמחים לעדכן כי על אף הכל ולמרות משבר הקורונה הפוקד אותנו על השלכותיו הכלכליות נחתמו השבוע שתי עסקאות מכר במגדל רם בסך כ-4,500,000 ₪.

משרד עוה"ד אלי תוסיה כהן ביחד עם שותפו רועי אלקלעי, ממשרדי עורכי הדין הוותיקים בירושלים, רכשו משרד השטח כ-180 מ"ר ובכוונתו להעביר לבניין את משרדו השוכן כיום במרכז העיר.

גם עוה"ד ערן אפלקר רכש משרד בשטח דומה.

עסקאות אלה מצטרפות למספר משרדי עורכי דין שכבר רכשו בחודשים האחרונים משרדים במגדל רם, בין היתר לאור העובדה כי החלו העבודות על הרכבת הקלה בציר כנפי נשרים בו מתוכננת תחנת הסעה בסמוך לבניין.

מגדל רם הנו פרויקט המשרדים המשמעותי ביותר שנבנה כיום בגבעת שאול וכול 18 קומות משרדים ומסחר בשטח כ-27,000 מ"ר מכל 5 קומות חניון הכוללים כ-520 מקומות חניה.

לקבלן הראשי נבחרה דניה סיבוס ועבודות הבניה החלו זה מכבר לאחר שנסתיימו עבודות חפירה ודיפון שנמשכו כשנה וחצי.

על אף תנאי הסגר והמחסור בעובדים בענף הבניה מתקדמות עבודות הבניה באתר גם בימים אלה.


טלפון: 8796*

אתר החברה: www.yram.co.il

אתר הפרויקט: https://ramtower.co.il/

פייסבוק: יהודה רחמים חברה לבנין בע"מ

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר