סקר גיאוקרטוגרפיה

בהמשך לפרסום סקר גיאוקרטוגרפיה עבור "כל העיר": המועמדים לראשות העיר מגיבים

בהמשך לפרסום תוצאות סקר גיאוקרטוגרפיה עבור "כל העיר", שפורסם אתמול, רביעי - אלו תגובותיהם של המועמדים לראשות העיר ירושלים - עופר ברקוביץ, זאב אלקין, משה ליאון ויוסי דייטש

פורסם בתאריך: 11.10.18 11:59

סקר גיאוקרטוגרפיה עבור "כל העיר", שפורסם אתמול, רביעי, עורר תגובות שונות מהמועמדים לראשות העיר ירושלים. כזכור, כפי שפורסם, מדובר בסקר טלפוני, בלתי תלוי ואובייקטיבי שנערך השבוע בקרב 500 גברים ונשים, בגילאי 17 ומעלה, תושבי ירושלים המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה היהודית הבוגרת בעיר. בגיאוקרטוגרפיה ציינו כי טווח השגיאה הסטטיסטית המרבית בנסיבות דגימה זו הוא 4.4 אחוזים ברמות מובהקות סטטיסטית של 95 אחוזים.

בסקר עלתה השאלה בקרב 500 הנשאלים והנשאלות – "אילו נערכו היום הבחירות לראשות העיר ירושלים, עבור מי מחמשת המועמדים שאקריא בפניך היית מצביע?", כשהמועמדים הם משה ליאון, זאב אלקין, עופר ברקוביץ, יוסי דייטש, אבי סלמן.

לפי תוצאות הסקר, 29.1 אחוזים יצביעו עבור עופר ברקוביץ; 20.2 אחוזים עבור זאב אלקין; 17.9 אחוזים עבור משה ליאון; 8.6 אחוזים יצביעו עבור יוסי דייטש; ו-1.4 אחוזים עבור אבי סלמן. כמו כן, מהסקר עולה כי 18.3 אחוזים מכלל הנשאלים טרם החליטו למי להצביע; 3.1 אחוזים השיבו כי אינם מתכוונים להצביע; ו-1.4 אחוזים סירבו להשיב (סך הכל 22.8 אחוזים).

מתוצאות הסקר ניתן, כאמור, לשער כי בפעם הראשונה בירושלים צפוי להיערך סיבוב נוסף של בחירות. לפי החוק אם בסיבוב הבחירות הראשון אף אחד מהמועמדים לא מצליח להשיג 40 אחוזים מקולות הבוחרים – סיבוב בחירות שני נערך כשבועיים לאחר מכן, ובו מתמודדים שני המועמדים שקיבלו את מספר הקולות הרב ביותר.



ממטה  המועמד עופר ברקוביץ נמסר: "אנו שמחים שתושבי ירושלים הערים לעשייה הענפה עליה חתום יו"ר תנועת התעוררות עופר ברקוביץ, מביעים את אמונם הן בשטח והן בסקרים השונים. אנו נמשיך לפעול יחד בכל הכח, כדי לממש את רצוננו המשותף ולהוביל עתיד טוב יותר בירושלים. ב-30 באוקטובר הירושלמים יבחרו בירושלמי, ב-30 באוקטובר הירושלמים יבחרו יושרה ועשייה, ב-30 באוקטובר ירושלים מנצחת עם עופר ברקוביץ".

עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצינסקי)

עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)



ממטה המועמד זאב אלקין נמסר: "הסקר של כל העיר מוכיח שוב את מה שאנחנו טוענים מזמן. השר זאב אלקין הוא המועמד היחיד שמצליח להביא קולות רבים מכל מגוון המגזרים בעיר. לא ברקוביץ', לא ליאון ולא דייטש מתקרבים לכך. זו הסיבה שאלקין יוכל לאחד את ירושלים על כל מגוון תושביה. בנוסף, בכל סקר שפורסם בתקופה האחרונה השר אלקין עולה לסיבוב השני ושם מנצח בגדול כל מועמד ובכל תרחיש".

זאב אלקין (צילום: ראובן קפוצינסקי)

זאב אלקין (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

ממטה המועמד משה ליאון נמסר: "נתוני הסקרים שאנו מחזיקים מצביעים על כך שמשה ליאון ינצח ככל הנראה בסיבוב הראשון. אך גם מי שאוחז בנתוני סקר זה, לא יכול להתעלם מהעובדה שבוחרי ש"ס ודגל התורה נמצאים בו בתת ייצוג בולט, בוודאי אם מביאים בחשבון את שיעור ההשתתפות הגבוה שלהם. כך או כך, גם על פי ממצאי סקר זה, בשקלול מלוא הנסיבות, נראה כי למשה ליאון סיכוי של ממש לנצח בסיבוב הראשון, ואם יתקיימו שני סיבובי בחירות, אין ספק שמשה ליאון יעפיל לסיבוב השני".

משה ליאון (צילום: Kopitchinski & Yado photography)

משה ליאון (צילום:Kopitchinski & Yado photography)

ממטה המועמד יוסי דייטש נמסר: "הימים האחרונים הוכיחו ללא ספק כי יוסי דייטש הוא האדם המתאים והמוכשר ביותר לתפקיד ראש עירית ירושלים. בסופו של דבר מרבית הירושלמים: חרדים, דתיים וחילוניים יבינו זאת ויבחרו בו, למען הצלחת העיר".

יוסי דייטש (צילום: דוברות העירייה)

יוסי דייטש (צילום: דוברות העירייה)

לתוצאות המלאות של הסקר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ירושלמי

    זה סקר לא מציאותי לפי הסקר הזה החרדים הם פחות מ25 אחוז מתושבי ירושלים אתר שמכבד את עצמו לא היה מפרסם בכלל את הסקר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הקוראים
    אני בצד הימני של המפה
    ואבחר בברקוביץ למה ?????
    שאר המועמדים הם מינויים פוליטיים שבסופו של יום יפעלו לפי הוראות הכפופים להם
    המועצה תישאר ברובה חרדית שפועלת לטובת עסקנים חרדים שממשיכים להשתלט על העיר בבניה
    השתלטות על שכונות מעורבות ואילוצם בדרכם לשנות את אורח חייהם בדרכים לא מכובדות וכוחניות
    העיר מאבדת את הפן החברתי ואם קיים הוא רק זמני עד לתוכנית הכוללת של החרדים
    העיר יחסית ענייה ולא מטופחת
    העיר נבנית על חשבון קופת הציבור
    שבעוד שני עשורים תהפוך לעיר מאוכלסת החרדים וערבים
    ראו הוזהרתם
    לצערי ביבי מתעסק בצד המדיני
    ולא מספיק שם דגש לשאר
    את ירושלים שכחו מזמן
    ברקוביץ כמובן יושפע מכוח חרדי אך עדיין יהווה איזון מסויים לשאר האוכלוסיה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר