קשה לדעת מה יהיה - טרנס קינזי (צילום: אורן בן חקון)
קשה לדעת מה יהיה - טרנס קינזי (צילום: אורן בן חקון)

טרנס קינזי להט, הפועל ניצחה 80:93 את הפועל תל אביב

הפורוורד סיים ערב מצוין עם 33 נקודות באחוזים נפלאים ועשרה ריבאונדים. שני מחזורים לסיום העונה הפועל במקום הרביעי, שמקנה יתרון ביתיות בפלייאוף

פורסם בתאריך: 8.5.17 20:57

אחרי ההפסד הדרמטי להפועל אילת ביום חמישי, בהפועל ידעו היטב שהם חייבים להשיג ניצחון ביתי נגד הפועל תל אביב כדי לשמור על סיכוי לסיים את העונה באחד מארבעת המקומות הראשונים ועם יתרון הביתיות בפלייאוף.

 

ידעו וגם ביצעו. האדומים הביסו הערב (שני) את הפועל תל אביב 80:93, באחד ממשחקי ההתקפה הטובים ביותר של הקבוצה בחודשיים האחרונים (21 אסיסטים, 8 שלשות בכמעט 40 אחוז אחוז ו-60 אחוז לשתי נקודות). מנגד, משחק ההגנה של הפועל צריך להדליק נורות אזהרה.

"התחלנו לא טוב בהגנה, בלי לחץ כמו שצריך לעשות במשחק ביתי", הודה המאמן סימונה פיאניג'אני. "יש לנו שחקנים עייפים, אבל אנחנו חייבים להרים את הרמה בהגנה".

המאמן האיטלקי הוסיף והתייחס לטרנס קינזי, שהיה רענן לאחר שלא שיחק בהפסד לאילת ביום חמישי, ואמר: "טרנס קינזי הראה הערב מה קורה כשהוא בא אחרי מנוחה".

ומה שקורה זה 33 נקודות (9 מ-13 לשתי נקודות, 4 מ-6 לשלוש נקודות), 10 ריבאונדים ו-2 אסיסטים. "רציתי להיות קצת יותר אגרסיבי ואני מקווה שאעשה את זה בשארית העונה", אמר הפורוורד. "אני משחק טוב יותר כשאני בקצב. אני לא יכול לשלוט באם אני קולע או לא, רק ביכולת ההגנתית שלי".

ריצארד האוול סיים גם הוא עם דאבל דאבל של 12 נקודות ו-12 ריבאונדים, (11 ריבאונדים). בר טימור הוסיף 10 נקודות ואלסנדרו ג'נטילה תרם 9 נקודות. מנגד, קרטיס ג'רלס (6 נקודות ורק 18 דקות) ואמארה סטודמאייר (4 נקודות בלבד ב-13 דקות, שבהם הספיק לבצע 5 עבירות) שוב היו חלשים ובהפועל יצטרכו למצוא את הדרך להחזיר אותם לעניינים לקראת היישורת האחרונה של העונה.

לאחר הניצחון ובעקבות ההפסד המפתיע של בני הרצליה למכבי קרית גת החלשה, עלתה הפועל למקום הרביעי ואם תנצח בשני המשחקים שעוד נותרו לה – מכבי חיפה בבית וקרית גת בחוץ – היא תהנה מיתרון ביתיות בסדרת רבע גמר הפלייאוף.

עוד באותו נושא:
שלושה משחקים לסיום העונה: עד כמה חשובה הביתיות להפועל?
שלושה משחקים נותרו עד לפלייאוף, ובהפועל רוצים להגיע אליו עם יתרון ביתיות. האם זה באמת משנה?

הפועל סימנה את הגארד ג'ון דיברתולמאו ממכבי חיפה
ראשי המועדון חושבים על העונה הבאה ומעוניינים ברכז המתאזרח. יגיע במקום בר טימור או בנוסף?

מי מהזרים של הפועל צריך להישאר גם בעונה הבאה?
אמארה סטדומאייר תלוי רק בעצמו, אבל את מי מבין קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון, טרנס קינזי וטראוויס פיטרסון הייתם משאירים?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר