מעשה מגונה (צילום אילוסטרציה: אורן זיו)
(צילום אילוסטרציה: אורן זיו)

מעצר הצלם הירושלמי: צילם בסתר עשרות נערות עירומות בגילי 14-12

שלומי מרון, בן 32 מירושלים, חשוד כי פרסם באינסטגרם מודעות כדי לאתר בנות 14-12 לצילומים תמורת תשלום. לפי החשד הוא צילם אותן בסתר בעירום בבתי מלון

פורסם בתאריך: 18.6.19 16:19

צלם ירושלמי חשוד כי צילם בסתר עשרות נערות בגילי 14-12 בעירום ונעצר על ידי המשטרה. מדובר בחשוד שלומי מרון, בן 32, חשוד כי ניסה לפתות נערות שרוצות לדגמן דרך האינסטגרם. הצלם הבטיח להן תשלום בעבור הצילום, ולפי החשד הוא צילם אותן באמצעות מצלמות נסתרות במקלחות בעת שהחליפו בגדים.



לפי חומר החקירה, החשוד נהג לפרסם מודעות ברשתות החברתיות ובהן ציין כי הוא צלם שמחפש נערות לצילומים תמורת תשלום. בחלק מהפרסומים אף ציין כי הוא מחפש נערות בגילים 14-12 ושהצילום יערך בבגדי ים. לאחר שביסס את הקשר עם נערות שפנו אליו, תוך ניצול בוטה של תמימותן ורצונן לדגמן ולהתפרסם, ביקש מהן להגיע לסטודיו בבתי מלון שונים לצורך צילומים כשהוא נוהג מבעוד מועד להתקין בחדרי המקלחת מצלמות נסתרות שצילמו את הקטינות ברגעים אינטימיים, לרבות החלפת בגדים.

לפי החשד, החשוד המשיך בקשר עם מספר קטינות שצילם ושכנע אותן להצטלם בעירום תמורת תשלום של מאות ואלפי שקלים. "החשוד פעל משך תקופה באופן עקבי ושיטתי, פיתח שיטות פעולה על מנת להונות את הקטינות במטרה לגרום להן לשתף עמו פעולה", כך מציינים במשטרה.

הצלם נעצר ביום רביעי שעבר בתום חקירה סמויה ומורכבת, שהתנהלה במשטרה ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ובתיאום עם גורמי הרווחה. מעצרו של החשוד הוארך אתמול, שני, בבית משפט השלום בראשון לציון עד ליום 23.6.2019.


אינסטגרם

אחד הפוסטים של החשוד באינסטגרם


במשטרה מציינים כי החשוד השתמש במספר פרופילים פיקטיביים, בהם עשה שימוש ברשתות החברתיות, ביניהם באינסטגרם: Shalompho, Shalomben1, Hhmodelsh,  halom_fasion_photography; וגם פייסבוק: Shalom photomaker – שלום צלם אופנה.

מרון חשוד ביצוע "שורה ארוכה של עבירות מין לכאורה בעשרות קטינות, לרבות פגיעה בפרטיות באמצעות צילום ברשות היחיד ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה", כך נמסר מהמשטרה. "לאור דפוס פעולתו הסדרתי של החשוד, ככל שעולה חשד בקרב הורים/ מחנכים/ בני משפחה וכו' כי ייתכן וקטינה/ קטין נוספים נפלו קורבן להונאה מסוג זה נא לפנות בהקדם למוקד 105 (מוקד לפניות לדיווחים על אלימות רשתית של משטרת ישראל) לגבי כל חשד או חשש באשר הוא".



יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105 – המוקד הלאומי להגנה על ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות כלל ממשלתית למלחמה באלימות רשתית של שוטרים לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה. במסגרת יחידה 105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגים מתקדמים לאיתור ואכיפה כנגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יעל פרץ

    גם אני נפלתי קורבן תמים בידי הפדופיל הזה. ההיתי בת 14 באותו הזמן. עכשיו אני חשודה בשידול לזנות מכיוון שזו שהתחילה עם כל זה אמרה שאני אשמה ושאני הבאתי לו בנות. אשמח להתראיין אצלכם ובאמת לספר לכל הצופים מה באמת קרה שם!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר