(צילום: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חנויות טבע בירושלים: כל ההצעות לתזונה נכונה ובריאה

רבים מאתנו מבצעים פעילות גופנית על מנת לשמור על אורח חיים בריא. עם זאת, חשוב לזכור שהמרכיב החשוב ביותר לשמירה על בריאותנו הוא תזונה נכונה. חנויות טבע בירושלים מציעות מוצרי מזון איכותיים המגיעים ישירות מן הטבע וישפרו את איכות חיינו באופן משמעותי. הכנו רשימה של חנויות טבע מומלצות בעיר שמאחלות לכולנו הרבה בריאות

פורסם בתאריך: 13.2.19 17:52

זמורה אורגני | הרבה יותר מחנות טבע

זמורה אורגני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

זמורה אורגני (צילום: יובל כהן אהרונוב)

אנשים רבים רוכשים מוצרי מזון בעלי ערך תזונתי גבוה, אשר יתרמו לשמירה על אורח חיים בריא, מבלי להתייחס בכלל לטעמם. אך מי אמר שאי אפשר לשמור על תזונה נכונה ובמקביל, שיהיה טעים? רשת "זמורה אורגני" הינה רשת חנויות מזון אורגני וטבעי, המאמינה כי "בריא" ו"טעים", הם מושגים שמשולבים אחד בשני. בצלאל, מנהל רשת "זמורה אורגני", מספר לנו קצת על תפיסת הרשת: "בראש ובראשונה, אנחנו רוצים לגרום ללקוחותינו לעשות שינוי בתפיסתם ולעבור לאכילת מזון אורגני וטבעי. מבחינתנו, אין דבר חשוב יותר מלעזור לאנשים לשפר את איכות חייהם".

הרשת שואפת לשפר את בריאות הלקוחות בכל תחומי החיים ולכן, היא מציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים: מוצרי מזון מכל הסוגים, מחלקה מיוחדת למוצרים ללא גלוטן, חומרי ניקיון אקולוגיים, מוצרי היגיינה, מוצרי קוסמטיקה טבעית ואורגנית, תוספי מזון וויטמינים ומינרלים. מוצרי הרשת הם באיכות הגבוהה ביותר בארץ. "המזון שלנו מגיע ישירות מן הטבע. אנו מגיעים אל החקלאים המובילים בארץ וקונים מהם מוצרים איכותיים מתוצרת עצמית. זו גם הסיבה שיש לנו כל כך הרבה לקוחות קבועים. בנוסף, חשוב לציין שהמוצרים שלנו נמצאים תחת פיקוח של 'ארגון החקלאות האורגנית' וחברת סק"ל".

דיברנו על "בריא". אבל מה עם ה"טעים"? בהתאם לאמונה של "זמורה אורגני", שלפיה שני המושגים הנ"ל הם בלתי נפרדים, תוכלו למצוא באתר האינטרנט של הרשת מתכונים רבים לארוחות בריאות וטעימות לכל המשפחה. נוסף על כך, בסניף תלפיות, תוכלו למצוא מזנון בריאות המציע ארוחות מגוונות ובריאות, מיצים סחוטים במקום וקפה אורגני איכותי. אז אם חשבתם שמזון בריא הוא אינו טעים, ושיהיה לכם קשה להתרגל לחיים הבריאים החדשים שלכם- תחשבו שוב.

סניף גבעת שאול: רח' ישראל נג'ארה 37, ירושלים. טלפון: 02-6520107.

סניף מושבה יוונית: -רח' אמציה 1, ירושלים. טלפון 02-5666660.

סניף תלפיות: רח' יד חרוצים 5, ירושלים. טלפון: 02-6730008.

לאתר זמורה אורגני


הפינה הטבעית | מכירת מוצרי בריאות לצד ייעוץ והכוונה מקצועית

הפינה הטבעית (צילום: יובל כהן אהרונוב)

הפינה הטבעית (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"הפינה הטבעית" מציעה מוצרי מזון אורגני, תוספי מזון ומוצרי קוסמטיקה טבעית, לצד עזרה והכוונה בנושאי בריאות וספורט ממיטב בעלי המקצוע העוסקים בתחום. המוצרים האיכותיים בחנות, מיוצרים ע"י החברות המובילות בתחומי התזונה והבריאות. יצחק, מנהל החנות, מספר מדוע פתח את "הפינה הטבעית": "'הפינה הטבעית', או בשמה האחר 'בית הטבע', נפתחה בשאיפה להעניק פתרונות תזונתיים איכותיים מן הטבע ובכך, לשפר את בריאותם של אנשים. בהמשך, צירפתי לעסק את חתני וילדיי, ויחד הפכנו את 'הפינה הטבעית' למה שהוא היום- עסק באווירה חמה ונעימה, המעניק שירות מקצועי בתחום התזונה הטבעית".

למוצרי המזון המגוונים של "הפינה הטבעית", קיימים יתרונות בריאותיים רבים. "ניתן למצוא הסבר מפורט על יתרונותיו הבריאותיים של כל מוצר ומוצר, באתר האינטרנט שלנו. יש לנו אינספור ויטמינים ומינרליים, תוספים לספורטאים ועזרים לאנשים במצבים בריאותיים שונים, לדוגמה: נשים בהריון, אנשים אלרגיים, אנשים בעלי בעיות קשב וריכוז וכדו'". לצד המוצרים האיכותיים שניתן למצוא ב"הפינה הטבעית", המקום מציע גם שירותי ייעוץ והכוונה ע"י תזונאית מחברת “Biocare” ותזונאי נוסף. בעלי המקצוע הללו, מעניקים שירות מקצועי לכל לקוח ושואפים לשפר את איכות חייו ולעזור לו לנהל אורח חיים בריא. הערך המנחה של "הפינה הטבעית" הוא מקצועיות. צוות העובדים האדיב במקום מעניק לכל לקוח מענה אישי, מלווה אותו לאורך כל תהליך רכישת המוצרים, והכל – בהקשבה ובחיוך.

רחוב יפו 101, ירושלים. טלפון: 02-6247821

לאתר הפינה הטבעית

טבע נט | חנות טבע חברתית

טבע נט (צילום: יובל כהן אהרונוב)

טבע נט (צילום: יובל כהן אהרונוב)

מה חשוב לנו שיהיה בכל בית עסק באשר הוא? התשובה מתחלקת לארבעה מאפיינים מרכזיים: אווירה חמה, מקצועיות, אמינות ומחיר הוגן. עסקים רבים מספקים לנו רק חלק מן המרכיבים הללו, אך ב"טבע נט" תוכלו למצוא את כולם. "טבע נט" הינה חנות טבע כשרה שנפתחה לפני למעלה מ-70 שנה, ומציעה כ-1500 מוצרים טבעיים וזולים באיכות הגבוהה ביותר בארץ: קטניות, קמחים, מזון יבש, מוצרי גבינה, ויטמינים, מינרלים, מזון אורגני ועוד. ב"טבע נט" תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי מנטורופת ותזונאית מומחים, וליהנות משירות אונליין מאובטח, המספק משלוחים לכל רחבי הארץ.

סיגלית, מנהלת החנות, מספרת לנו כיצד הציבה "טבע נט" רף איכות גבוה כל כך למוצרים טבעיים בישראל: "מבחינתנו הטריות היא מעל הכול ולכן, מחזור חילוף המוצרים שלנו, הוא כמעט יומיומי ואין אצלנו מחסן מלאי. נוסף על כך, אנו מוודאים שכל המוצרים שלנו קיבלו את כל האישורים- החל ממשרד הבריאות ועד לתקנים בינלאומיים". שירות המשלוחים של "טבע נט", בחנות ובאתר, הוא אחד מהמובילים ביותר בארץ. באתר תוכלו למצוא מאות מוצרים במחירים הוגנים, אשר יגיעו עד פתח ביתכם במהירות. מן הסתם, ההקפדה על טריות המוצרים ואיכותם, נעשית גם על המשלוחים באופן גורף. צוות העובדים החם של המקום, דובר את השפות: עברית, אנגלית, ערבית, רוסית וצרפתית. ארבעה דורות של לקוחות, מגיעים אל החנות באופן קבוע ונהנים מיחס אישי, הבא לידי ביטוי בכל המובנים. "יש לנו קשר אישי חזק עם הלקוחות. אנחנו מכירים אותם טוב ומלווים אותם בבחירות התזונתיות בפרט ובחיים שלהם בכלל". "טבע נט" הוא מוסד חברתי ידוע בירושלים, בזכות הוותק שלו, צוות העובדים המנוסה והמיומן ויותר מכל- האווירה החמה והמקבלת.

שעות פעילות: א' 7:30-19:30, ב'-ה' 7:00-20:00, שישי 8:00-14:30.

אגריפס 99, שוק מחנה יהודה, ירושלים. טלפון: 02-6234659

לאתר טבע נט


אשחר | כשהעסק מעורב בחיי הקהילה

אשחר (צילום: יובל כהן אהרונוב)

בין סמטאות עין כרם הקסומה, מתחת לבית האבן העתיק, המסתיר סיפורים עתיקים וריבות, נמצאת חנות הטבע האורגנית ״אשחר״. שילובם של ריחות הסבונים, התבלינים והפירות, המוזיקה ברקע וסבר הפנים השלו, המזמין והנעים של עובדי המקום (תושבי השכונה ואומנים בתחילת דרכם), יגרמו לכם להרגיש כאילו הגעתם לארץ זרה ומרתקת. מדובר בחנות שנותנת שירות לקהילת עין כרם הססגונית ומציעה מוצרים טריים ואיכותיים במחירים שווים לכל כיס. בזכות מוצריה הייחודיים, מהווה החנות מקור עליה לרגל לחובבי הירקות והפירות האורגניים הגרים בשכונה. יתרה מזאת, במהלך השבוע, מגיעים אל החנות לקוחות קבועים ואוספים סליי מזון טריים, שמחכים להם במקום לפי הזמנה. תושבי השכונה החמים נפגשים בחנות מדי יום, מנהלים שיחות, מספרים סיפורים ויוצרים יחד אווירה חמה ומגובשת. נוסף על כך, את המקום מגלים גם תיירים ועוברי אורח, אשר רוכשים במקום מוצרים ייחודיים, המגיעים ישירות מן הטבע, וממשיכים בדרכם.

כאמור, מבחינת "אשחר", אין פשרות בכל הנוגע לטריות המוצרים. בעל החנות, דודי, מביא אל החנות, מידי שבוע, ירקות אורגניים ועלים ירוקים מחקלאים אשר מעבדים את שדותיהם בגבול מצרים, בערבה, בעמק האלה ובעוד אזורים. מי שרוצה להתפנק, יוכל למצוא בחנות גם עוגיות משובחות במשקל, שוקולדים איכותיים, גבינות מחוות 'עין כמונים', מוצרי נאות מבית 'סמדר', מיצים טבעיים, גלידות קוקוס ייחודיות בטעמן, מגוון סוגי קטניות אורגניות בתפזורת, יינות אורגניים, קמח אורגני ומגוון מוצרים אורגנים משלימים. חנות הטבע "אשחר" מאפשרת ליוצרים מהאזור למכור את יצירותיהם בחנות. בין המוצרים הייחודים, ניתן למצוא את הסבונים המיוחדים והטבעיים של אורית, התה הנהדר של 'שלוותא', החומץ והשיכר של תומר מגבעת יערים ועוד. בקיצור- לכולם יש מקום ב"אשחר".

שעות פעילות: יום א' – קוטפים יבול טרי ולכן סגור, ימים ב'-ה' 10:00-19:00, יום ו' 8:30-13:30

רחוב האחיות 14, עין כרם, ירושלים. טלפון פרטי: 052-9284526טלפון החנות: 02-5367977

ללקוחות החנות הקבועים קיימת הנחה על כל הרכישות במקום והם מקבלים מעת לעת עדכונים על מוצרים חדשים או מבצעים.

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר