ח"כ מירב כהן, סיעת "כחול לבן" (צילום: עופר וקנין)
ח"כ מירב כהן (צילום: עופר וקנין)

שמועות על עריקה? ח"כ מירב כהן ל"כל העיר": "ממש לא, זה חלק מהשיטות המלוכלכות שלהם"

בשיחה עם "כל העיר" הערב, שלישי, מתייחסת ראש מטה ירושלים ב"כחול-לבן" ח"כ מירב כהן לשמועות על 'עריקים': "זה חלק מהשיטה של הליכוד לאותת כאילו יש להם קלפים בשרוול, כשאין להם; אנחנו מאוחדים ונותנים גיבוי לבני גנץ"

פורסם בתאריך: 3.3.20 21:57

הערב, שלישי, לאחר ספירת 90 אחוזים הקולות נראה כי מפלגת "כחול-לבן" קיבלה 32 מנדטים. כפי שזה נראה כרגע לגוש הימין-חרדי אין רוב של 61 מנדטים כדי להרכיב ממשלה ובשעות האחרונות עלו שמועות לגבי חברי כנסת 'עריקים', שיעברו לשורות הליכוד תמורת הבטחת תפקיד.

בשיחה עם "כל העיר" הערב, שלישי, מתייחסת ח"כ מירב כהן, מס' 17 בסיעת "כחול-לבן" שהיתה ראש מטה ירושלים במפלגה לשמועות ומבהירה כי שמה לא עלה ביניהם: "ממש לא. זה חלק מהשיטות המלוכלכות שלהם", אומרת כהן ל"כל העיר", "זה לא יקרה. גם לגבי צביקה האוזר, יועז הנדל ועומר ינקבליץ' – הם כולם אומרים שהם לא מדברים עם אף אחד ולא מנהלים שום דבר. החשש הזה של העריקים לא קיים. זה חלק מהשיטה של הליכוד לאותת כאילו יש להם קלפים בשרוול, כשאין להם", מדגישה כהן.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת11"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ח"כ בני גנץ, מטה כחול-לבן (צילום: דניאל בר און)

יו"ר סיעת "כחול-לבן" ח"כ בני גנץ (צילום: דניאל בר און)


כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר" המנצחות הגדולות בירושלים הן מפלגות "הליכוד" בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, "יהדות התורה" בראשות יעקב ליצמן ו"ש"ס" בראשות אריה דרעי. יחד עם זאת, יש לציין כי "כחול-לבן" הגדילה מעט את כוחה בירושלים בבחירות מרץ 2020. אתמול הצביעו למפלגה בראשות בני גנץ 32,154 קולות, המהווים 12.68 אחוזים מסך הקולות הכשרים. לעומת זאת, בבחירות ספטמבר 2019 הצביעו 30,147 – מדובר בעלייה של למעלה מ-2,000 קולות. בבחירות אפריל 2019 – הצביעו ל"כחול לבן" בירושלים – 30,357 קולות.


ח"כ יועז הנדל, "כחול לבן" (צילום: יחיאל ינאי)

ח"כ יועז הנדל, "כחול לבן" (צילום: יחיאל ינאי)


"בירושלים אנחנו בעלייה", אומרת כהן בשיחה, "עשינו עבודת עומק מאוד קשה בירושלים, הייתי רוצה שזה לא רק יהיה לבחירות אלא כפעילות המשכית ותשתיתית. כל עלייה של אחוז בירושלים זה משמעותי".

הערב אחרי ישיבת הסיעה אמר גנץ כי הוא לא יישב בממשלה "תחת אדם שיש נגדו כתב אישום". גם לפיד אמר בישיבה הערב: "לא אכנס לממשלה תחת נתניהו, ואף אחד אחר ברשימה לא ייכנס לממשלה שכזו".


ח"כ צביקה האוזר, "כחול לבן" (צילום: יחיאל ינאי)

ח"כ צביקה האוזר, "כחול לבן" (צילום: יחיאל ינאי)


כהן, מספרת כי בדיוני הסיעה היא הבהירה כי "כל עוד תוצאות האמת עדיין לא ידועות, לא צריך לצאת בהצהרות. נסתכל על התוצאות ונחליט איך פועלים בצורה אופטימלית. כרגע – אין הרבה מה להגיד כשהתוצאות לא ברורות – האם זה 61, 60, 59 או 58 מנדטים. זה דרמטי. לכן זה לא נכון לקבל החלטות לפני שמבינים מה המצב. מה שהכי חשוב שאנחנו מאוחדים ונותנים גיבוי לבני גנץ. נקבל החלטות אחר כך. אלו 24 שעות דרמטיות. אם יהיו לנתניהו 61 מנדטים יש לו קואליציה, ואם יש לו 58 מנדטים – אין לו קואליציה. אנחנו מחכים לתוצאות האמת הסופיות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מקס

    השבט הלבן היום יחבק אותך מחר יתעלם ממך ,אם את רוצה עשייה זה רק בליכוד

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר