ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

תלפיות: גופת גבר נמצאה בדירה, על אף שאין חשד לפלילים בת זוגו נעצרה

התעלומה שחוקרת המשטרה: במהלך חג השבועות הוזעקו המשטרה לדירה בתלפיות בעקבות מציאת גופה של גבר שעליה סימני אלימות, שככל הנראה מת מדום לב; בת הזוג נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה לאחר ששינתה את גרסתה על נסיבות סימני האלימות שנמצאו עליה

פורסם בתאריך: 31.5.20 12:41

במהלך חג השבועות הוזעקה משטרת ירושלים לדירה בתלפיות, בעקבות גופת גבר, בשנות ה-60, שככל הנראה נפטר בשל נסיבות טבעיות. על הגופה, לדברי המשטרה, נמצאו סימני אלימות.

בת הזוג של הגבר, שהזעיקה את מד"א וגם עליה נמצאו סימני אלימות, נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה לאחר ששינתה את גרסתה לנסיבות סימני האלימות שנמצאו על גופה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


נציג המשטרה סיפר בעת הארכת מעצרה בבית משפט השלום בירושלים כי ביום 29.5.20 התקבל אירוע על אדם שנמצא ללא רוח חיים, "כוחות שהגיעו למקום מצאו את המשיבה כשיש עליה סימן אלימות", ציין נציג המשטרה, "כאשר היא נשאלה לסימן האלימות היא מסרה לשוטרים כיצד קבלה אותו, לאחר מכן שינתה את גרסתה. כמו כן, על המנוח נמצאו סימני אלימות".

סנגורה של בת הזוג טען בשמה בבית המשפט כי "מדובר בעבירה של שיבוש הליכי משפט. עבירת עוון. המשיבה נחקרה בגין עבירה זו. הוטחו בפניה החשדות והעובדות המקימות לטענת המבקשת את העבירה והתקבלה התייחסותה לחשדות. עבירה זו למיטב הבנתי אינה מצדיקה המשך מעצר על אף העובדה שברקע יש גם מקרה מוות שכרגע הוא בחזקת מוות טבעי של בעלה של המשיבה מן הטעם הפשוט שלפי מיטב הבנתי לא נמצא במובהק חפץ או סימן המעיד על מוות שאינו טבעי. מכל מקום אף אחד לא סבור שלמשיבה יש קשר לגרימת מותו של המנוח. מחזק את המסקנה הזו שמי שהזמין את מד"א זו המשיבה. אין מקום להאריך את מעצרה".

משטרת ירושלים ביקשה להאריך את מעצרה של האישה בשבעה ימים, בית משפט השלום העיר האריך את מעצרה ביום אחד, עד ליום שני, 1.6.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר