סגן ראש העיר צביקה כהן, בית החולים הדסה עין כרם (צילומים: אבי חיון, יעקב כהן)
סגן ראש העיר צביקה כהן, בית החולים הדסה עין כרם (צילומים: אבי חיון, יעקב כהן)

הקורונה במועצת עיריית ירושלים: סגן ראש העיר צביקה כהן אושפז בהדסה

סגן ראש העיר צביקה כהן, יו"ר סיעת ש"ס, שנדבק בקורונה אושפז אמש בהדסה עין כרם - מצבו מוגדר קל. הדסה: "הוא אינו נזקק לתמיכת חמצן ויושאר להשגחה ומעקב במחלקה"

פורסם בתאריך: 8.7.20 10:14

סגן ראש העיר צביקה כהן, יו"ר סיעת ש"ס במועצת עיריית ירושלים, הובהל אמש, שלישי, למחלקת הקורונה בבית החולים הדסה עין כרם. כפי שפורסם אתמול ב"כל העיר" – כהן נדבק בקורונה ויחד איתו גם חבר המועצה מיכאל הלברשטאם (אגודת ישראל).

במרכז הרפואי הדסה מעדכנים הבוקר, רביעי, כי מצבו של כהן מוגדר קל והוא לא נזקק לתמיכת חמצן. יחד עם זאת עקב ההיסטוריה הרפואית שלו הוא יושאר למעקב במחלקת הקורונה.

בהדסה מציינים כי "מ"מ וסגן ראש העיר ירושלים, צביקה כהן, אושפז אמש במחלקת מחלות מתפרצות (קורונה) בהדסה עין כרם. מצבו מוגדר קל ויציב והוא מודה לציבור הרחב המתעניין בשלומו. בהנהלת בית החולים מציינים כי כהן אינו נזקק לתמיכת חמצן ויושאר להשגחה ומעקב במחלקה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת3"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעקבות אבחונם של שני חברי המועצה כחיוביים לקורונה, כפי שפורסם ב"כל העיר", נשלחו כמה עובדים בכיכר ספרא לבידוד ביתי. כמו כן, יש לציין כי חברת הקואליציה לורה ורטון (מרצ) נמצאת בבידוד לאחר ששהתה בקרבת חולה מאומת, כך לפי פוסט שפרסמה בפייסבוק. ורטון עברה בדיקת קורנה ונמצאה שלילית.

בתוך כך, בירושלים מודאגים מהזינוק בתחלואת הקורונה: בתוך שבוע בלבד מספר חולי הקורונה הפעילים בירושלים יותר מהכפיל את עצמו. מנתוני מרכז המידע והידע למערכה בקורונה (גוף של צה"ל שמעבד את נתוני משרד הבריאות) עולה כי נכון לבוקר יום ראשון מספר חולי הקורונה הפעילים בעיר עמד על 1,416, נתון אשר משקף עלייה של 849 חולים חדשים בשבוע החולף.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר