ההתקהלויות האסורות במאה שערים - הקפות שמחת תורה (צילום: דוברות המשטרה)

ההתקהלויות האסורות אמש בהקפות שמחת תורה במאה שערים. צפו

מאות השתתפו אמש במאה שערים במסגרת הקפות שמחת תורה, בניגוד להגבלות סגר הקורונה. המשטרה פעלה באזור וחילקה קנסות, אך לא הצליחה לפזר את ההתקהלויות האסורות, שעלולות להוביל לעלייה בתחלואה

פורסם בתאריך: 11.10.20 09:38

ההתקהלויות האסורות במאה שערים נמשכו גם אמש, במסגרת הקפות שמחת תורה. כידוע, לאורך כל ימי חול המועד נרשמו התכנסויות בניגוד לסגר הקורונה, שהובילו להתפרעויות ולעימותים אלימים מול המשטרה. אמש כוחות גדולים של משטרת ירושלים נכנסו למאה שערים וחילקו דוחות לאנשים שהפרו את ההגבלות, אך מנגד, לא הצליחה המשטרה לפזר את ההתקהלויות האסורות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]



למעשה, בזמן שרבים בעיר יושבים בבית, לא רואים את משפחתם, אחרים מחוסרי עבודה – הכאוס במאה שערים נמשך. על היעדר האכיפה במאה שערים ישלמו, כפי שנראה, כלל תושבי העיר – חרדים, חילונים ודתיים.

במשטרת ירושלים מציינים הבוקר כי הכוחות פעלו לאורך כל הלילה באזור. במסגרת פעילות המשטרה הושלכו לעבר שוטרים כסאות מפלסטיק.

"מבצע "אחריות מנצחת" – כוחות משטרת ישראל פעלו במהלך הלילה בשכונות מרכז העיר ירושלים לאכיפה של הסגר ותקנות הקורונה", נמסר ממשטרת ירושלים. "בתוך כך, השוטרים הגיעו לרחוב אוהלי יוסף, לאחר שבמקום הייתה התקהלות של תושבי המקום. השוטרים פעלו לפיזור ההתקהלות, ובתוך כך החלה במקום הפרת סדר שכללה השלכת חפצים לעבר השוטרים, שעצרו 3 חשודים, בהם חשוד שהשליך כיסא לעבר השוטרים. בנוסף, השוטרים רשמו קנסות נגד אלו שהפרו את התקנות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. הכיסא

    ברגע שיסגרו את השכונות החרדיות לשכת ראש העיר תיסגר עם הכיסא בפנים עד לבחירות הבאות.
    הבנתם למה לא מוכנים ראשי העירייה למהלך הזה???

  2. ח

    לא נמאס לכם לחפש בכח??? הייתם מטיילים קצת בשכונות הלא חרדיות בירושלים בזמן חול המועד.. לגלות לכם כמה אנשים אירחו למנגל את כל מי שרק מצליח לשקר במחסום? וכמה מסיבות של בני נוער היו בבתים? את זה אף אחד לא בדק ולא צילם.. הם לא מדבקים..

  3. יוססססס

    וווואאאאוווו מממש כואב לכם לכו תראו את הנפגנות בבלפור.
    וההבדל שהקיצונים ממאה שערים לא יוצאים ממאה שערים ולא מדביקים את שאר ההוכלוסיות מבחוץ אבל הסתומים מבלפור ומהבימה מדביקים את כל מי שמסביבם .

  4. גדי

    ואני לתומי חשבתי שרחוב אהלי יוסף נמצא בשכונת גוש שמונים ולא במאה שערים!?
    או שאולי זה לא חוסר הדיוק היחיד בכתבה???

  5. קצת ידע

    דבר ראשון, כל מי שגר במאה שערים או מכיר את השכונות החרדיות בירושלים יודע שהסרטון שמצורף לכתבה לא צולם במאה שערים אלא באיזור גוש שמונים.
    דבר שני, תושבי מאה שערים הם לא כמו המפגינים מבלפור שמגיעים מכל רחבי הארץ, הם נמצאים שם כל הזמן ולא מעבירים את הנגיף הלאה לבחוץ,ומאותה סיבה לא כל כך אכפת להם מסגר הם ממילא מסתדרים בתוך עצמם ואין להם צורך כל כך לצאת.
    דבר שלישי רובם ככולם של תושבי מאה שערים כבר חוסנו בחיסון עדר כשחלו בנגיף בתקופה של תחילת הקורונה באיזור מרץ-מאי 2020 ומאז המשיכו את חייהם כרגיל

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר