הר חומה (צילום: אוליבייה פיטוסי)
הר חומה (צילום: אוליבייה פיטוסי)

ההודעה המאיימת בקבוצת הוואטסאפ של הדיירים: "זה יהיה הרצח השני בהר חומה"

תושב הר חומה נעצר ביום שישי שעבר בחשד שאיים על שכניו ברצח באמצעות הודעה שכתב בקבוצת הוואטסאפ של הדיירים: "מישהו הולך למות"; נציג המשטרה: "מסוכנות זועקת לשמיים"; מעצרו הוארך בארבעה ימים

פורסם בתאריך: 7.12.20 13:13

בעקבות סכסוך שכנים: תושב הר חומה נעצר ביום שישי האחרון, לאחר שלפי החשד איים על שכניו ברצח באמצעות תוכנת הוואטסאפ, "זה יהיה הרצח השני בהר חומה על בסיס שכנים", כך כתב החשוד לשכנו בקבוצת הוואטסאפ של דיירי הבניין.

בשבוע שעבר, במהלך הדיון להארכת המעצר של החשוד מהר חומה בבית משפט השלום בירושלים, אמר נציג המשטרה רס"ב אורן לוי בין השאר כי "המשיב עוכב בתחנת המשטרה לאחר ששלח הודעות באמצעות תוכנת וואטסאפ לדיירי ועד הבית במקום בו הוא מתגורר, ושבכוונתו לבצע רצח של בני הזוג, כשנשאל איזה בני זוג, הוא ענה 'בני עוולה ואשתו'".


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


לדברי רס"ב לוי, החשוד כתב בקבוצת הוואטסאפ כי זה יהיה "הרצח השני בהר חומה על בסיס שכנים". ובחקירתו אף אמר משפטים כגון: "הקם להורגך השכם להורגו". עוד אמר נציג המשטרה במהלך הדיון כי מצידו של החשוד "נשקפת מסוכנות זועקת לשמיים".

במהלך הדיון להארכת מעצרו, אמר וטען החשוד לשופטת מרים קסלסי בין השאר כי "הפריע לשכנים שיש לי את הכלב, לפני הכלב הכל היה בסדר. אני נכנס מהמעלית ישר הביתה. לא להם שלחתי את הוואטסאפ", כך אמר החשוד בפני השופטת והוסיף בהמשך כי "זה לא איום, הם מחפשים אותנו, הם מחפשים אותי". כמו כן, אמר החשוד לשופטת: "אין לי עבר פלילי. אני לא יכול שהחיים שלי יהיו הרס, אני מנסה כמה שאני יכול. מאז שהבאנו את הכלב, הם כל הזמן מתנכלים אלינו".

בתום הדיון הורתה השופטת קסלסי על הארכת מעצרו של החשוד לארבעה ימים, וציינה בהחלטתה ביו השאר כי "בין המשיב לבין מי מהשכנים התפתח סכסוך שבמסגרתו שלח המשיב הודעות בסגנון מאיים שירצח את השכנה. המשיב ככל הנראה שיסה את כלבו כנגד השכן ונגרמה לו חבלה. המשיב טוען כי השכן תקף את זוגתו ולכן הכלב הגיב כך. מכל מקום, המשיב שוחרר בתנאי לפיהם נאסר עליו ליצור קשר במשירין ובין בעקיפין עם מי מהמעורבים הנוספים לרבות המשפחה וכן להתרחק מהם ממרחק שלא יפחת מ-50 מטרים למשך 30 ימים".

עוד מציינת השופטת קסלסי כי "המשיב המשיך והתגורר בדירתו השכורה ובכך למעשה לא קיים את התנאי של הרחקה פיזית, אולם חמור, איומים נוספים נשלחו בוואטסאפ של הבניין ושם נרשם 'אם לא תוסדר המעלית מישהו הולך למות וזה יהיה הרצח השני בהר חומה על בסיס שכנים', וכשנשאל את מי בא לו לרצוח השיב בוואטסאפ נוסף 'את הבן עוולה שהרס לי את המעלית ויכול מאוד להיות שגם את אשתו הבת זונה'".

בתום הדיון הותרה השופטת על הארכת מעצרו של החשוד בארבעה ימים, ל"כל העיר" נודע כי ביום ראשון הקרוב תוגש נגד החשוד הצהרת תובע.

כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני כשנה, ב-25 לדצמבר 2019, דקר למוות תושב השכונה ראובן ולר, כך לפי כתב אישום שהוגש נגדו, את שכנו עמוס סער ז"ל על מפתן דלת ביתו. הפרשה טלטלה את תושבי הר חומה, במהלך החקירת הרצח עלה כי הנאשם נהג להטריד את סער ואת משפחתו – ובין השאר טען בפני המנוח ומשפחתו כי כלבתם נובחת והדבר מפריע לו. בנוסף נהג לאיים עליהם באיומים שונים לפיהם ישרוף את ביתם וכי "יקרה להם משהו לא טוב".


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מזעזע

    שכן רע זה נורא יותר ממוות. היה לי שכן רשע כזה והשוטר האיזורי לקח את הצד שלו כי הם היו חברים עוד מלפני להכריח אותי שהתנהגתי יפה! לצאת מהבניין ולא עצרו אותו ולא נקנס או נענש. נעשה לי עוול נורא אבל הי! יש אלוקים והוא משלם טוב טוב כעת על מה שקרה.. קארמה איז א- ביצ'

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר