רמי לוי, מטוס של ישראייר (צילומים: ארנון בוסאני, מוני שפיר)
רמי לוי, מטוס של ישראייר (צילומים: ארנון בוסאני, מוני שפיר)

השמיים הם הגבול: רמי לוי זכה במכרז לרכישת ישראייר תמורת 162 מיליון שקלים

אימפריית רמי לוי: איל ההון הירושלמי וחברת בי.ג'י.איי ירכשו את חברת התעופה ישראייר תמורת 162 מיליון שקלים, לאחר שהצעתם גברה על הצעת בעלי חברת דור אלון במכרז

פורסם בתאריך: 29.12.20 13:37

אימפריית רמי לוי: איל ההון הירושלמי שמחזיק ברשת מרכולים ארצית משגשגת, בחברת תקשורת, ברשת בתי הקפה "קופיקס" ובנכסי נדל"ן שונים זכה במכרז לרכישת חברת התעופה ישראייר. לוי, יחד עם חברת בי.ג'י.איי ושלום חיים ירכוש את ישראייר תמורת 162 מיליון שקלים.


עדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ההצעה של לוי זכתה למעשה במכרז על רכישת חברת התעופה מידי הנאמן על אגרות החוב מסדרה ט' של איי.די.בי. בעלי אגרות החוב הצביעו ברוב של  70 אחוזים בעד ההצעה של לוי, שגברה על הצעות אחרות, ביניהן של חברת דור אלון שבשליטת מוטי בן משה וחברה פרטית בבעלות יגאל דמרי.

יש לציין כי הזכייה של לוי ובי.ג'י.איי כפופה להמלצתו של הנאמן על אגרות החוב עורך הדין אופיר נאור, ולהחלטת סגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב. כמו כן, חברת דור אלון ערערה על תוצאות המכרז לבית המשפט העליון בדרישה להיות מוכרזת כמנצחת, עד לפסיקה בנושא הזכייה של לוי וחברת בי.ג'י.איי לא תמומש.

אתמול פורסם כי החברה של רמי לוי עשויה לחתום על עסקה עם חברת ישראייר לפיה יתקיים שיתוף פעולה בין מועדון הלקוחות של רמי לוי לבין ישראייר. לפי העסקה המסתמנת לקוחות רשת רמי לו יוכלו לתרגם את הרכישות לשירותי תיירות וטיסות בישראייר, ולמעשה מועדון הלקוחות של רמי לוי יקבל הטבות שיוכל לנצלן בטיסות חברת התעופה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. זהבית

    מזל טוב ברכה והצלחה לרמי לוי איש יקר, מגיע לו, איש עם לב זהב, ולשותפו, עלו והצליחו

  2. אבי

    הוא ימשיך עם השיטה – דיילות יקבלו משכורת מינימום, וטייסים קצת יותר. אתם לא רואים את הפנים העצובות של העובדים ברשתות של רמי לוי ?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר