ראש העיר ירושלים משה ליאון, ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ (צילומים: יוסי זמיר עיריית ירושלים, מוטי מילרוד, אילן אסייג)
ראש העיר ירושלים משה ליאון, ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, ראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ (צילומים: יוסי זמיר עיריית ירושלים, מוטי מילרוד, אילן אסייג)

סקר גיאוקרטוגרפיה ל"כל העיר": מי הם ראשי הערים הפופולאריים בקרב הציבור?

כשנתיים לאחר הבחירות המוניציפליות: סקר גיאוקרטוגרפיה, שנערך עבור "כל העיר", בדק מי ראש העיר המוצלח ביותר, מבין ראשי העיר ירושלים, תל אביב-יפו, באר שבע, חיפה, מודיעין, רמת גן וירוחם. תוצאות הסקר המלאות

פורסם בתאריך: 30.12.20 18:56

כשנתיים חלפו מאז הבחירות המוניציפליות לראשות העיר – לפי סקר גיאוקרטוגרפיה, שנערך עבור "כל העיר": רון חולדאי הוא ראש העיר המוצלח ביותר בארץ.

הסקר הטלפוני נערך השבוע בימים שני ושלישי (29.12.20-28.12.20) בקרב 560 גברים ונשים, בגיל 18 ומעלה, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה במדינת ישראל, מגזרים יהודי וערבי, כחלקם באוכלוסייה, כאשר טווח השגיאה הסטטיסטית המרבית בנסיבות דגימה זו הוא 4.4 אחוזים ברמות מובהקות סטטיסטית של 95 אחוזים.

השאלה שנשאלו משתתפי הסקר היא – "מבין ראשי הערים שאקריא לך מיהו ראש העיר המוצלח ביותר לדעתך?". שמות המועמדים שהוקראו לנשאלים ולנשאלות בסקר בסדר משתנה הם: משה ליאון – ראש העיר ירושלים; רון חולדאי – ראש העיר תל אביב-יפו; עינת קאליש – ראש העיר חיפה; רוביק דנילוביץ – ראש העיר באר שבע; כרמל שאמה הכהן – ראש העיר רמת גן; חיים ביבס – ראש העיר מודיעין מכבים רעות; טל אוחנה – ראש מועצת ירוחם.

לפי תוצאת הסקר רון חולדאי, שהכריז רק אתמול, שלישי, על התמודדות לכנסת ה-24 ועל הקמת מפלגה חדשה בראשותו, מקבל את התמיכה הרחבה ביותר. 19.2 אחוזים מהנשאלים ומהנשאלות בסקר חושבים כי חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו, הוא ראש העיר המוצלח ביותר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אחריו – 17.2 אחוזים מנשאלים בסקר סבורים כי ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ, הוא ראש העיר המוצלח ביותר. לפי הסקר, 12.5 אחוזים מהנשאלים השיבו כי ראש העיר ירושלים משה ליאון הוא המוצלח ביותר.

אחריהם, ראש העיר חיפה עינת קליש-רותם – 7.7 אחוזים מהנשאלים ציינו את שמה. 6.2 אחוזים מהנשאלים הצביעו לראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן.

סוגרים את הרשימה בסקר – ראש מועצת ירוחם טל אוחנה – 4.9 אחוזים מהנשאלים וראש העיר מודיעין מכבים רעות חיים ביבס – 4.5 אחוזים.

יש לציין כי 4.8 אחוזים מהנשאלים בסקר השיבו "אף אחד מהם", 5 אחוזים ציינו שם אחר ואילו 18.3 אחוזים ציינו "לא יודע".


סקר ראשי ערים


ראש העיר חיפה עינת קליש-רותם (צילום: מתוך ויקיפדיה, באדיבות סיעת חיים בחיפה)

ראש העיר חיפה עינת קליש-רותם (צילום: מתוך ויקיפדיה, באדיבות סיעת חיים בחיפה)


כרמל שאמה הכהן (צילום: עופר וקנין)

כרמל שאמה הכהן (צילום: עופר וקנין)


חילונים-מסורתיים-חרדים

מפילוח הסקר לפי מידת דתיות עולה כי רון חולדאי מקבל את התמיכה הרחבה ביותר מהציבור החילוני שהשתתף בסקר, רוביק דנילוביץ מקבל את מירב הקולות בקרב הציבור המסורתי ורוב החרדים בסקר נקבו בשמו של משה ליאון.

חילוניים: מהסקר עולה כי 23.3 אחוזים מהנשאלים ומהנשאלות בסקר ציינו כי לדעתם חולדאי הוא ראש העיר המוצלח ביותר בישראל. אחריו, דנילוביץ – 18.9 אחוזים מהחילונים נקבו בשמו.

9.8 אחוזים מהנשאלים החילוניים נקבו בשמו של כרמל שאמה הכהן; 6.9 אחוזים מהמשתתפים החילוניים ציינו את שמה של עינת קליש-רותם; 6.4 אחוזים הצביעו לחיים ביבס; 6.3 אחוזים מהחילונים ציינו בשמה של טל אוחנה ו-1 אחוזים מהנשאלים החילוניים ציינו את שמו של ליאון.

19.5 אחוזים מהחילוניים בסקר השיבו "לא יודע"; 5.2 אחוזים השיבו "אף אחד מהם"; ו-2.7 אחוזים השיבו – אחר.

מסורתיים:  לפי תוצאות הסקר – 27 אחוזים מהנשאלים המסורתיים נקבו בשמו של דנילוביץ כראש העיר המוצלח ביותר בארץ. אחריו – רון חולדאי עם 15.5 אחוזים ומשה ליאון עם 11.9 אחוזים. 

טל אוחנה מקבלת תמיכה מצד 8 אחוזים מהנשאלים המסורתיים; כרמל שאמה הכהן – 7.2 אחוזים; חיים ביבס – 4.8 אחוזים; עינת קאליש – 2.7 אחוזים.

12.8 אחוזים מהנשאלים המסורתיים השיבו – "לא יודע"; 7.5 אחוזים השיבו – "אחר"; ו-2.5 אחוזים השיבו – "אף אחד מהם".

דתיים-חרדיים: מהסקר עולה כי 42.3 אחוזים מהנשאלים הדתיים והחרדיים נקבו בשמו של משה ליאון כראש העיר המוצלח ביותר בארץ. אחריו, רוביק דנילוביץ – 9.1 אחוזים מהנשאלים. 

עינת קליש-רותם מקבלת תמיכה מ-3.8 אחוזים מהנשאלים החרדיים; בשמה של טל אוחנה נקבו-3 אחוזים מהנשאלים החרדיים; חיים ביבס – 1.7 אחוזים; וכרמל שאמה הכהן – 1.5 אחוזים.

27.6 אחוזים מהנשאלים המסורתיים השיבו – "לא יודע"; 7.4 אחוזים השיבו – "אחר"; ו-1.8 אחוזים השיבו – "אף אחד מהם".


טל אוחנה (צילום: בן חורין)

טל אוחנה (צילום: בן חורין)


חיים ביבס (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)

חיים ביבס (צילום: ראובן קפוצ'ינסקי)


נשים-גברים

מפילוח הסקר לפי מגדר עולה כי רוב הנשים נקב בשמו של חולדאי כראש העיר המוצלח ביותר בארץ. ואילו בקרב הגברים מוביל רוביק דנילוביץ.

נשים: לפי תוצאת הסקר 20.2 אחוזים מהנשים ציינו את שמו של חולדאי, 16.8 אחוזים מהנשים הנשאלות בסקר נקבו בשמו של ליאון ו-12.8 אחוזים מהנשים ציינו כי דנילוביץ הוא ראש העיר המוצלח ביותר בארץ.

אחריהם – חיים ביבס – 7.9 אחוזים; כרמל שאמה הכהן – 4.9 אחוזים; עינת קליש-רותם – 7.8 אחוזים; טל אוחנה – 4.2 אחוזים.

22.5 אחוזים מהנשים השיבו כי אינן יודעות; 5.3 אחוזים – אחר; ו-3.8 אחוזים – אף אחד מהם.

גברים: מתוצאות הסקר עולה כי 21.2 אחוזים מהגברים בסקר השיבו כי רוביק דנילוביץ הוא ראש העיר המוצלח, אחריו, רון חולדאי שגרף 18.2 אחוזים מהנשאלים הגברים בסקר.

עינת קליש-רותם – 10.6 אחוזים; משה ליאון – 8.3 אחוזים; כרמל שאמה הכהן – 7.5 אחוזים מהגברים בסקר תמכו בו; טל אוחנה -5.6 אחוזים; וחיים ביבס – 4.1 אחוזים.

14.1 אחוזים מהגברים השיבו כי אינן יודעים; 4.8 אחוזים – אחר; ו-5.7 אחוזים – אף אחד מהם.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת12"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש העיר של באר שבע מוצלח הוא גדול עשה הרבה למען באר שבע השם השמור אותו

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראש עיריית לוד. אדם יקר שאוהב את העיר באמת ותושבי העיר אוהבים אותו חזרה.מתמודד עם בעיות קשות באופן יוצא מן הכלל. תעשו סקר תושבים ותראו מה זה?

  3. רוני

    כמה פתאטי, חולדאי רק הכריז על הקמת מפלגה וכבר התקשורת מיחצנת אותו, תקשורת לא מאוזנת ועלובה.

  4. עמיר

    לא צריך סקר
    פשוט מסתובבים ברחבי העיר ירושלים ושואלים את התושבים.
    משה ליאון הוא ראש העיר הכי כושל שהיה לירושלים
    אין תחום בעיר שלא הדרדר אחורה
    חינוך, תכנון ובניה, חניות וכבישים, תשתיות,
    כל מה שמעניין אותו זה מורשת 'החלפתי לכם מדרכות ובניתי לכם מגדלים רבי קומות בלי לדאוג לתשתיות', אחרי המבול…
    כל מפגש איתו הבעת זלזול כלפי התושבים.

  5. השפוי

    ברור שלראש העיר תא יצביעו הכי הרבה ולראש העיר ירוחם הכי מעט תראו שהרשימה הולכת מהעיר הגדולה לישוב הקטן ישוב עם פחות תקשורת ופחות סיכוי שיהיו מצביעים מירוחם מאשר מתא

  6. ירושלמית לא חרדית.רק חרדה.

    מי בחר את משה ליאון כמצטיין? חרדים. לא יודעת אם לצחוק או לבכות.

  7. ליאנה

    משה לאון אכן עשה המון לירושלים. סוף סוף יש בירושלים ראש העיר שאכפת לו ממה שקורה בעיר.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר