(צילום: דוברות עיריית ירושלים)
(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

"שיפור הנראות והנגישות" – דחסנית מוטמנת חדשה הוצבה מול שער שכם

הדחסנית המוטמנת במרכז המסחרי הנביאים מצטרפת לעוד כ-3 דחסניות מוטמנות שכבר הוצבו בעיר - בשוק מחנה יהודה, כיכר ואלרו ורחוב ההסתדרות. עיריית ירושלים: "הפקקים יצומצמו באזור בעקבות הפחתת פינויי האשפה הרבים במהלך היום"

פורסם בתאריך: 24.2.22 08:05

עיריית ירושלים, באמצעות אגף תברואה ובסיוע המשרד להגנת הסביבה, הציבה את הדחסנית המוטמנת הרביעית במספר בעיר. הדחסנית המוטמנת הוצבה במרכז המסחרי הנביאים, מול שער שכם.

"מהלך זה יוביל לצמצום מספר פינויי האשפה הרב במהלך שעות היום, לפעם אחת בלבד. המהלך גם יביא לשיפור נראות האזור והנגישות אליו", אומרים בעיריית ירושלים ומוסיפים כי "הצבת הדחסנית המוטמנת מהווה צעד נוסף לשיפור נראות העיר ושדרוג שטחי המסחר במזרח העיר. הפקקים יצומצמו באזור בעקבות הפחתת פינויי האשפה הרבים במהלך היום, גם באמצעות מנוף, שהתבצעו עד עתה. הצבת הדחסנית המוטמנת תמנע גם את התפשטות הריחות מפחי האשפה הפתוחים".

יש לציין כי הדחסנית המוטמנת במרכז המסחרי הנביאים מצטרפת לעוד כ-3 דחסניות מוטמנות שכבר הוצבו בעיר – בשוק מחנה יהודה, כיכר ואלרו ורחוב ההסתדרות. ל"כל העיר" נמסר כי "עיריית ירושלים תציב עד סוף השנה עוד 4 דחסניות מוטמנות לאורך רחוב אגריפס ודחסנית מוטמנת נוספת ברחוב לונץ, כחלק מרפורמת הניקיון והמהפכה שעוברת העיר בהתאם למדיניות הנחושה של ראש העיר בתחום".

ראש העיר משה ליאון: ״מהפכת הניקיון בירושלים ממשיכה בכל הכח, בכל חלקי העיר. החלפת המכולות בדחסניות מוטמנות היא בשורה של ממש. הצבת הדחסנית המוטמנת הינה חלק ממהלך רחב, שתכליתו שיפור ושדרוג אזור שטחי המסחר במזרח ירושלים. נמשיך לקדם את העיר, בכל מובן, למען התושבים והמבקרים".

 

 

יואב גואל, סגן מנהל מחוז ירושלים במשרד להגנת הסביבה: "הדחסנית מחליפה 6 מכולות אשפה פתוחות שקלטו את הפסולת הנוצרת במקום ומשום כך היא מפחיתה מפגעים לציבור, חוסכת מקום על פני הקרקע ומונעת מפגע אסתטי. הדחסנית טמונה באדמה ואינה תופסת מקום על המדרכה, הנראות שלה מינימלית, והמעבר לשימוש בה חוסך פינויי פסולת. בכוונת המשרד לממן פעילויות נוספות של עיריית ירושלים לשיפור השירות לחברה הערבית במזרח העיר ולהפחית מפגעים הפוגעים בסביבה ובבריאות הציבור".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אחרי 55 שנה עיריית ירושלים הציבה פח זבל בשער שכם ועל זה החגיגה?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר