הודעת האיום שנשלחה הבוקר, שירה בנקי ז"ל (צילומים: הבית הפתוח, באדיבות משפחת בנקי)
הודעת האיום שנשלחה הבוקר, שירה בנקי ז"ל (צילומים: הבית הפתוח, באדיבות משפחת בנקי)

מזעזע: האיום על מפיקת מצעד הגאווה – "גורלה של שירה בנקי מחכה לכם"

יממה לפני מצעד הגאווה ה-20 בירושלים - מפיקת האירוע, אמונה קליין בר נוי, קיבלה הודעת איום בפייסבוק מגורם שמכנה עצמו 'האחים של ישי שליסל'. השרה מירב כהן: "אצעד מחר בגאווה במצעד הסובלנות הירושלמי ואני מזמינה את כל מי שהנושא חשוב לו, להצטרף. איומים ואלימות לא ירתיעו אותנו"

פורסם בתאריך: 1.6.22 09:30

מזעזע – שבע שנים לאחר רצח שירה בנקי ז"ל במצעד הגאווה של שנת 2015, ולקראת מצעד הגאווה שיתקיים מחר, חמישי (2.6) בפעם ה-20 בירושלים – קיבלה הבוקר (רביעי, 1.6) אמונה קליין בר נוי, מפיקת המצעד מטעם הבית הפתוח הודעת איום מזוויעה בפייסבוק.

בהודעה שנשלחה מטעם פרופיל פייסבוק בשם 'האחים של ישי שליסל' (הרוצח הנתעב של בנקי ז"ל, ר"ג) נכתב: "לא נאפשר שמצעד הגאווה יתקיים בירושלים. ירושלים היא עיר הקודש. גורלה של שירה בנקי מחכה לכם".

קליין בר נוי, יש לציין, היא מנהלת קהילה בבית הפתוח בירושלים, וכאמור היא זו שמפיקה את מצעד הגאווה, שמציין השנה 20 שנים.

לאחר האיום מסרה קליין בר נוי: "ההודעה הזאת הפתיעה אותי על הבוקר ואין ספק שהיא מאוד מטרידה. מצד שני, זאת תזכורת חשובה על חשיבות המצעד בירושלים. אני מאמינה שהתשובה האמיתית להסתות ולאיומים מסוג זה – היא שכל מי שתומך בחופש, שוויון ופלורליזם במדינת ישראל יגיע לצעוד איתנו מחר. הכח שלנו כיחידה אחת גדולה וחזקה יבהיר בצורה הכי ברורה כי הקריאות הלהט"בופוביות שכל כך צורמות לנו באוזניים, שייכות למיעוט שולי וקיצוני".

קליין בר נוי העבירה את תוכן ההודעה למשטרת ירושלים ואף הגישה תלונה.

השרה לשוויון חברתי מירב כהן (יש עתיד) שצפויה להשתתף במצעד מחר ואף לנאום: "הידיעה אודות האיומים על חייהם של מארגני מצעד הגאווה בירושלים פשוט מזעזעת. כאילו לא למדנו כלום. אצעד מחר בגאווה במצעד הסובלנות הירושלמי ואני מזמינה את כל מי שהנושא חשוב לו, להצטרף. איומים ואלימות לא ירתיעו אותנו".


השרה מירב כהן (צילום: אלעד גוטמן)

השרה מירב כהן (צילום: אלעד גוטמן)


 

 

מארגון תהל"ה – הורים למען הורים לילדים מהקהילה הגאה, נמסר: "לא נשתוק כשה"אחים של ישי שליסל" מאיימים על ילדינו, עלינו ועל התומכים בקהילה הגאה. אנו קוראים למשטרת ישראל לפעול במהירות, לאתר את המאיימים ולמצות את הדין עם כל מי שמודיע על כוונתו לפעול באלימות נגד הילדים שלנו, כדי שחלילה לא נמצא את עצמנו באירוע נוסף כמו רצח שירה בנקי ז״ל. מצעד הגאווה בירושלים ובכל מקום בארץ, כמו גם חיי היום יום של חברי הקהילה הגאה, חייבים להיות בטוחים ומוגנים לחלוטין".

ממשטרת ירושלים נמסר: "המשטרה פתחה בחקירה שהוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד איומים מכל סוג שהם, ברשתות החברתיות ובכל מקום אחר, כמו גם נגד כל ניסיון לפגוע במהלכו התקין של מצעד הגאווה שיתקיים מחר בירושלים".


מחפשים דירת גן בירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מזי

    פעם אחר פעם
    יש הוכחות בשטח מי המסיתים, האלימים, המחבלים
    מי רצח את שירה, את רבין, את אמיל
    מי מתנכל לפלסטינים ומונע שלום
    מי אנטי דמוקרטי
    מי נציגי הימין הגזענים המטורפים
    והם, מדקלמים כל היום שמאל, שמאל,שמאלנים
    מתי הם יצליחו להסתכל על עצמם במראה
    ולראות את האמת
    הלאה הומופוביה!!!
    הלאה פאשיזם!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר