מירי ואריאל שרעבי, ההורים של מתת ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
מירי ואריאל שרעבי, ההורים של מתת ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

שלוש שנים אחרי: ההורים הנציחו את זכר הבת במעון הירושלמי שכה אהבה

הוריה של מתת, חניכה במעון השיקומי במרכז עדי ירושלים, תרמו חדר תנועה עם ציוד חדיש למען חבריה במעון השיקומי עלעלים. "בחרנו להנציח את זכרה של מתת במקום בו הרגשנו שהיה לה הכי טוב"

פורסם בתאריך: 18.9.22 15:08

ילדה קטנה עם זכות גדולה. ב'עדי ירושלים 'ציינו בחמישי האחרון אירוע מיוחד ומרגש, שלא הותיר עין יבשה, במסגרתו תרמו מירי ואריאל שרעבי, הוריה של מתת, חניכה לשעבר במעון השיקומי עלעלים במקום, חדר תנועה מתקדם עם ציוד חדשני לטובת חבריה של בתם הנמצאים עדיין במעון. באירוע לקחו חלק עשרות אנשים, כשהמאחד בין כולם הוא הזיכרון החזק לילדה המיוחדת שהייתה מתת, שנפטרה לפני 3 שנים, כשהיא בת שנתיים בלבד במותה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"בחרנו להנציח את זכרה של מתת במקום בו הרגשנו שהיה לה הכי טוב. במקום שאהבו אותה כל כך", אמר האב אריאל. "הזיכרון של מתת איתנו כל הזמן. לדעת שהחדר והציוד ישמשו ילדים כמו מתת – מסווה לנו מעט נחת", הוסיפה מירי, אימה של מתת.

גם הצוות של עדי ירושלים, שעבד עם מתת והכיר מקרוב את הילדה המיוחדת שהייתה, לא נותר אדיש. נועה, פיזיותרפיסטית שטיפלה בפעוטה, שיתפה: "זכינו לטפל במתת, הרוגע שלה זכור לכל הצוות שטיפל בה. היה לה מבט עמוק ומבין. היה ברור שזה רוגע שבא מהבית. להשתתף באירוע זיכרון מעין זה, עם כל המשפחה המורחבת משני הצדדים, מדגיש לנו המטפלים את שידוע לנו – הסתכלות על הילד כמי שקשור במשפחה רחבה, לא מטופל. ההתכנסות המרשימה של כל כך הרבה אנשים, שאהבו את מתת, מרגשת ומעניקה לנו הסתכלות חדה יותר בהסתכלות שלנו על כל אחד מהילדים המטופלים על ידנו".

בעדי ירושלים בטוחים, כי מתת הותירה חותם בל יימחה. "המחווה הזו של משפחת שרעבי ודאי מביאה קורת רוח גדולה למתת,  שזיכרונה יהיה איתנו עוד שנים רבות. יהי זכרה ברוך".

יצוין כי האירוע בעדי ירושלים כלל בין היתר, סיור מרגש, מפגש עם הורה לילד בעדי, דברי זיכרון של המשפחה והצוות והסרת הלוט בחדר ההנצחה. "ללא ספק, מתת אומנם חיה חיים קצרים מאוד, אך הצליחה לגעת בכל כך הרבה לבבות", נמסר ל"כל העיר".

 

יש לציין כי מרכז 'עדי ירושלים' מעניק קשת רחבה של שירותים מגוונים הניתנים על ידי אנשי צוות בכיר ומוביל בתחומו, ומספק מענה ייחודי בריאותי, שיקומי וחינוכי לכ-200 ילדים ובוגרים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומוטורית, להם ולבני משפחותיהם. פעילות המרכז מבוססת על האמונה, כי לכל אדם הזכות לחיים מלאים, לחשיפה לחוויות תואמות גיל ולהתייחסות המאפשרת עצמאות ומימוש עצמי מרבי.


מחפשים בית במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר