משפחת ביר עם הבן הטרי, אלי פולק והנכד (צילום: באדיבות המשפחות)
משפחת ביר עם הבן הטרי, אלי פולק והנכד (צילום: באדיבות המשפחות)

חגיגה כפולה בהדסה הר הצופים: ראשי 'איחוד הצלה' התחדשו בנכדים בהפרש של ימים

צמרת איחוד הצלה התחדשה בדור המשך, שנולד בהדסה הר הצופים. הנשיא אלי ביר ורעייתו גיטי זכו לחבוק נכד חדש, ושבועיים לאחר מכן - גם המנכ"ל אלי פולק ורעייתו מירי חגגו את הצטרפותו של נכד חדש למשפחה. רק בשמחות

פורסם בתאריך: 23.9.22 08:42

התרגשות גדולה: בתוך שבועיים התחדשה צמרת איחוד הצלה בדור המשך מכובד שנולד בהדסה הר הצופים. הנשיא אלי ביר ורעייתו גיטי זכו לחבוק נכד חדש – בנם של אביגיל ביר ואהרון בן הרוש, שכבר זכה לשם איתמר. כשבועיים לאחר מכן, בעקבותיהם הגיעו ובאו גם מנכ"ל הארגון אלי פולק ורעייתו מירי עם בתם – איטי ובעלה משה דיסקין, אשר זיכו את הסבא בנכד מתוק, דור המשך אף הוא לשושלת המכובדת של משפחת פולק.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"אנו מודים לד"ר אדר חמרני וד"ר הילה הוכלר שניתחו את אביגיל, לד"ר הדס אלוש הנפלאה והרגישה, למיילדות דיקלה, רננה ויעל ולצוות כולו שעטף אותה ואת התינוק בהמון דאגה, מחדר הלידה ועד למחלקת האשפוז", נמסר ממשפחת ביר.

ואילו משפחת פולק ביקשה להודות למיילדת שירי וינד-קרן אשר יילדה את איטי. "צוות מדהים ומיילדת מדהימה, זה כל מה שצריך כדי שהלידה תהיה לחוויה טובה ובריאה", סיכם בהתרגשות הסבא הטרי. "תודה גדולה לצוותים בהדסה הר הצופים אשר דאגו וחיבקו מכל כיוון את המשפחה החדשה שנוצרה כאן".

 

 


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הדירות הגדול של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר